پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکس 22 (2)

گردهمایی مالکان خودروهای ایکس 22 در مراسم باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو

خودرو ایکس 22 به عنوان یک مینی کراس اوور جوان پسند در اسفند ماه سال 1395 به بازار معرفی شد و مورد استقبال مردم به ویژه جوانان قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خودرو ایکس 22 به عنوان یک مینی کراس اوور جوان پسند در اسفند ماه سال 1395 به بازار معرفی شد […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

خودرو ایکس 22 به عنوان یک مینی کراس اوور جوان پسند در اسفند ماه سال 1395 به بازار معرفی شد و مورد استقبال مردم به ویژه جوانان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خودرو ایکس 22 به عنوان یک مینی کراس اوور جوان پسند در اسفند ماه سال 1395 به بازار معرفی شد و مورد استقبال مردم به ویژه جوانان قرار گرفت این خودرو در زمان معرفی به دلیل طراحی جذاب و پویا و کاربردی به سرعت توانست به فروش فوق العاده بیش از 50000 دستگاه برسد.

در طول این سال ها شرکت مدیران خودرو به منظور رفاه و سرگرمی مالکان خودروی ایکس22 اقدام به برگزاری مراسم های متنوع باشگاه مشتریان کرده است.

در آخرین فعالیت باشگاه مشتریان مدیران خودرو که در روز پنجشنبه 29 مهرماه برگزار شد از مالکان خودروهای ایکس 22 دعوت شد تا در مسابقات نفس گیر پینت بال به همراه اعضای خانواده شرکت کنند و در کنار رقابت با یکدیگر لحظات جذاب دلنشینی را برای خود و خانواده عزیزشان تجربه کنند.

در این برنامه متنوع کودکان و بزرگسالان از بازی های جذاب کامپیوتری و آرکید بهره مند شدند و با یکدیگر به رقابت پرداختند و در آخر به تمام برندگان جوایزی اهدا شد.

شرکت مدیران خودرو به منظور تکریم و توجه ویژه به مشتریان فعلی خودرو ایکس 22 برای اولین بار در ایران خودرو ایکس 22 پرو را به عنوان محصول جدید این شرکت در این مراسم به منظور تست و بررسی در اختیار مشتریان محترم قرارداد تا این عزیزان بتوانند قبل از رونمایی رسمی از نزدیک با امکانات و طراحی جدید این خودرو نظیر طراحی کاملا جدید چراغ ها و سپر جلو و به ویژه فضای داخلی کاملا دگرگون شده مدرن و جذاب بهمراه نمایشگر با کیفیت 9 اینچی و ترمز پارک برقی و… آشنا شدند و پس از تست رانندگی این خودرو نظرات خوبی را در خصوص تغییرات جدید این خودرو ارائه دادند .

طبق اعلام نظر مشتریان نمای ظاهری این خودرو مانند طراحی محصولات جدید هیوندای به صورت فشن و ترند طراحی شده است و امکانات جدید اضافه شده به این خودرو توانست نظر مشتریان را به شدت جذب کند و همچنین طبق نظر مشتریان هندلینگ رانندگی به مراتب بهتری را در کنار افزایش قدرت این خودرو تجربه کردند.

همچنین لازم به ذکر است کراس اوور ایکس 22 پرو مجهز به پیشرانه کم مصرف و توربوشارژر بوده و سیستم انتقال قدرت این خودرو از نسل جدید گیبربکس های اتوماتیک 9 سرعته سی وی تی است که نوید از یک رانندگی ایده آل و جذاب را میدهد.

انتهای پیام/

پرفروش ترین محصول مدیران خودرو با چه تغییرات جدیدی در نسخه پرو وارد بازار خواهد شد؟

ام وی ام ایکس 22 پرو با چه تغییراتی می آید؟

ام وی ام ایکس 22 انتخاب ایده آل جوانان

سبد محصولات مدیران خودرو ، پاسخگوی مشتریان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی