پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوخسروانی

خدمتی جدید از اتـوخسـروانی / مشاوره رایگان خرید خودرو همراه با گارانتی‌های منحصر به فرد

اتوخسروانی نام‌آشناترین برند در زمینه فروش انواع خودروهای وارداتی و داخلی، که نامش با خلاقیت در عرصه‌های متعدد این حوزه گره خورده، خدمتی جدید با عنوان مشاور رایگان خرید خودرو به خریداران ارائه می دهد که در ادامه با آن آشنا می‌شویم. گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو ((چه ماشینی بخریم؟)) پر تکرارترین سوالی […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۶ آبان ۱۴۰۰

اتوخسروانی نام‌آشناترین برند در زمینه فروش انواع خودروهای وارداتی و داخلی، که نامش با خلاقیت در عرصه‌های متعدد این حوزه گره خورده، خدمتی جدید با عنوان مشاور رایگان خرید خودرو به خریداران ارائه می دهد که در ادامه با آن آشنا می‌شویم.

گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

((چه ماشینی بخریم؟)) پر تکرارترین سوالی که این روزها خریداران خودرو می‌پرسند. چند سالی است که خودرو جدید وارد نشده و قیمت کارکرده‌ها دست‌خوش نوسان‌های متعدد است، ریسک معاملات بالاتر رفته و سیکل رکود و جهش قیمت چندین بار در سال تکرار می‌شود، همه اینها خریداران را مستاصل کرده که آخر با پول خود چه بخرند؟

از طرفی پیدایش قارچ‌گونه شرکت ها و افرادی که تحت عنوان مشاور و کارشناس قصد حضور در  معاملات را دارند و بعضا موجب گمراهی خریداران از مسیر اصلی تصمیم‌گیری می شوند، به آشفتگی ذهن خریدار دامن زده‌اند.

کارشناسی خودرو - اتوشناس

اتوخسروانی نام‌آشناترین برند در زمینه فروش انواع خودروهای وارداتی و داخلی، که نامش با خلاقیت در عرصه‌های متعدد این حوزه گره خورده، خدمتی جدید به خریداران ارائه می‌کند. مشاور رایگان خرید خودرو که در ادامه با آن آشنا می‌شویم.

در این طرح جدید کسانی که قصد خرید خودرو دارند می‌توانند به‌صورت حضوری،  تلفنی، تصویری و ویدیوکال با کارشناسان اتوخسروانی مشورت کنند و با ذکر میزان بودجه، سلیقه و نوع کاربری مد نظر نظر، باکیفیت‌ترین مشاوره خرید خودرو را آن هم به‌صورت «کاملا رایگان» دریافت کنند. در این مشاوره تمامی ابعاد بررسی می‌شود و حتی گزینه‌های پیشنهادی از حیث ارزش سرمایه‌گذاری و استهلاک سرمایه سنجش می شوند.

اتوخسروانی

از آن‌جایی که این خدمت رایگان است، خریدار می‌تواند بعد از دریافت مشاوره ارتباط را ادامه ندهد، اما اگر علاقه‌مند باشد که تهیه خودرو انتخابی خود را نیز به اتوخسروانی بسپارد، پرسنل تامین خودرو در کم‌ترین زمان ممکن گزینه مد نظر را پیدا کرده و پس از کارشناسی فنی و بدنه آن را برای خریدار تهیه می‌کنند. البته این پایان ماجرا نیست، خرید از این طریق مزایای جالبی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 گارانتی های منحصر به فرد اتوخسروانی

گارانتی7 روزه عودت: در صورت کشف مغایرت وضعیت خودرو با شرایط مندرج در مبایعه نامه اگر خودروی خریداری شده از لحاظ وضعیت فنی و بدنه مغایرتی با کارشناسی اعلامی هنگام خرید داشته باشد، تا یک هفته خریدار می‌تواند خودرو را عودت دهد.

گارانتی یک ساله تعویض: اگر خودرو خریداری شده صفر کیلومتر باشد یک نوع گارانتی دیگر به نام گارانتی تعویض یک‌ساله هم برای آن لحاظ می‌شود. به این شکل که در صورت بروز هرگونه مشکل فنی موتور و گیرباکس تا یک سال، خودرو با یک دستگاه خودروی صفر مشابه تعویض می‌شود تا خیال مصرف کننده از همه نظر راحت باشد و درگیر تعمیر اساسی و احتمالا پر هزینه موتور و گیرباکس نشود.

کارشناسی خودرو - اتوشناس

 چه مزایای دیگری در این طرح وجود دارد؟

لازم به ذکر است که این طرح شامل کلیه خودروهای وارداتی و چینی است. علاوه بر گارانتی‌های فوق، مشتری به مدت یک سال از خدمات ویژه در مراجعه به مراکز اتوشناس بهره‌مند خواهد بود. این خدمات شامل سرویس‌های دوره‌ای ، تخفیف در تعمیر و تعویض قطعات، اولویت در نوبت‌دهی مراجعه به مراکز و نیز تخفیف ویژه کارت امداد اتویار خواهد بود.

راه تماس با اتوخسروانی چیست؟

شماره تماس 48421-021 در اختیار مردم عزیز است، کارشناسان اتوخسروانی تماس شما را ثبت و پیگیری می‌کنند و از هر روشی که مشتری راحت‌تر باشد با او ارتباط برقرار کرده و مشاوره ارائه می‌دهند. اتوخسروانی به شعار حس خوب، خرید مطمئن ایمان دارد و همواره تلاش می کند با خلاقیت در طرح‌ها و  اعطای تسهیلات خرید و فروش خودرو، مشتریان ارزشمند خود را از خدمات خاص بهره‌مند سازد.

مرکز تماس:  48421-021

وبسایت:   www.autokhosravani.com

 

گسترش قلمرو اتوشناس / تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی و ایرانی در اتوشناس 2

با مجموعه ” اتو شناس ” بیشتر آشنا شوید / اینجا همه چیز شسته رُفته است!

اتوشناس ؛ جایی که “خدمات تعمیرات” معنی دیگری می دهد!

” اتو آپ “، مجموعه ای حرفه ای در اتوشناس / با کاور بدنه مراقب سرمایه تان باشید!

خدمتی جدید از اتوشناس / با ” اتویار ” در خیابان نمی مانید!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی