پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اجرای پروژه افزایش ظرفیت تولید در پارس خودرو

شرکت پارس خودرو پروژه افزایش ظرفیت تولید در سالن بدنه را در‌ دستور کار خود قرار داده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این شرکت به منظور کاهش هزینه های تولید، افزایش بهره وری و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت تولید، پروژه ای را به منظور‌ افزایش ظرفیت تولید سالن بدنه کوییک و ساینا اجرایی […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۷ آبان ۱۴۰۰

شرکت پارس خودرو پروژه افزایش ظرفیت تولید در سالن بدنه را در‌ دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این شرکت به منظور کاهش هزینه های تولید، افزایش بهره وری و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت تولید، پروژه ای را به منظور‌ افزایش ظرفیت تولید سالن بدنه کوییک و ساینا اجرایی خواهد کرد.

در این طرح که قرار است با استفاده از ظرفیت موجود منابع انسانی و بهینه کردن ظرفیت تولید انجام شود، تولید بدنه کوییک و ساینا در سایت شمالی پارس خودرو از 25 دستگاه در ساعت به ۳۰ دستگاه در ساعت افزوده خواهد شد.

همچنین با توجه به اینکه بار اصلی افزایش تولید و بهره وری شرکت همواره بر دوش کارگران زحمتکش و دلسوز پارس خودرو است، با تصمیم مدیریت ارشد برنامه ویژه ای برای بهبود معیشت کارکنان در دستورکار قرار گرفته است.

گفتنی است این طرح با استفاده از تمام ظرفیت موجود در‌ شرکت و با تامین نیروی انسانی از شیفت های دیگر انجام خواهد گرفت و بدین ترتیب گام بلندی در راستای تحقق شعار سال و تاکید مقام عالی وزارت صمت مبنی بر افزایش تولید و‌ عرضه خودرو برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی