پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلیس راهور

برخورد پلیس با خودروهای دودزا و آلاینده

پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروهای آلاینده، دودزا و دارای نقص فنی در تهران برخورد خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، اظهار کرد: خودروهای دارای نقص فنی و آلاینده هم هوا را آلوده می‌کنند و هم موجب بروز حوادث رانندگی می‌ شوند. وی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۹ آبان ۱۴۰۰

پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروهای آلاینده، دودزا و دارای نقص فنی در تهران برخورد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، اظهار کرد: خودروهای دارای نقص فنی و آلاینده هم هوا را آلوده می‌کنند و هم موجب بروز حوادث رانندگی می‌ شوند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 138 هزار خودروی دارای عیب و نقص فنی و آلاینده جریمه شده‌ است، گفت:‌ از این تعداد یک هزار و 750 دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شده‌اند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه این طرح در تمام سطح شهر تهران اجرا می‌شود، اظهار کرد:‌ در اجرای این طرح هم دوربین‌ها و هم ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشته و با خودروهای فاقد معاینه فنی و نیز خودروهایی که دارای معاینه فنی بوده اما آلاینده بوده یا دارای نقص فنی باشند، برخورد خواهند کرد.

سردار حمیدی در مورد معاینه فنی موتورسیکلت‌ها نیز گفت:‌ طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی عمدتا بر خودروهای سنگین و سبک نظارت داشته و سیستم نظارت بر معاینه فنی موتورسیکلت‌ها کارایی ضعیفی دارد.

انتهای پیام/

هیچ خودرویی تا سقف سه میلیون تومان جریمه توقیف نمی شود

رینگ‌ اسپرت بدون استاندارد تخلف است

چگونگی اعتراض و شکایت به جریمه و خلافی خودرو

سقف مجاز سرعت در معابر چقدر است؟

خودروهای حامل خانواده در جاده ها توقیف نمی شوند

جریمه، توقیف و نصب بنر عاقبت رانندگان حادثه ساز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی