پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مجلس شورای اسلامی

کمیسیون حقوقی مجلس هنوز تصمیم گیری بابت سند مالکیت خودرو نکرده است

به گفته عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی هنوز این کمیسیون وارد بررسی طرح‌های مربوط به سند مالکیت خودرو نشده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شش طرح درباره سند مالکیت خودرو به امضای نمایندگان رسیده که سه مورد […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱ آذر ۱۴۰۰

به گفته عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی هنوز این کمیسیون وارد بررسی طرح‌های مربوط به سند مالکیت خودرو نشده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شش طرح درباره سند مالکیت خودرو به امضای نمایندگان رسیده که سه مورد از آنها استفساریه و سه مورد دیگر قانون‌گذاری است. در برخی از آنها گفته شده که به یکباره ثبت سند مالکیت خودرو به دست دفاتر اسناد رسمی انجام شود و یکسری جزییات در راهنمایی و رانندگی صورت گیرد.

وی افزود: برخی از طرح‌های دیگر مبنی بر آن است که کل کار تشریفات صدور سند و تعویض پلاک در نیروی انتظامی انجام شود تا راهنمایی و رانندگی، موضوع پرداختی‌های مربوط به عوارض، جریمه و بدهکاری‌ها را بررسی کرده و از حصول آن مطمئن شود و همچنین روند شناسایی مالکان و اصالت خودرو و موارد دیگر را مورد سنجش قرار دهند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: هنوز هیچ کدام از این طرح‌ها در دستور کمیسیون حقوقی قرار نگرفته است اما قطعا برای تعیین تکلیف این موضوع و رفع گرفتاری‌های مردم ضروری است در این باره تصمیم‌گیری شود در نهایت کمیسیون حقوقی برای برگزاری جلسات نظر خود را به صحن علنی جهت اعلام نظر نمایندگان ارائه می‌کند و تکلیف مرجعیت ثبت سند خودرو در مجلس شورای اسلامی مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی