پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن : مدل ارزانتری برای رقابت با پورشه کیمن در کار نیست

شرکت مک لارن به تازگی اعلام نمود که هیچ برنامه ای جهت ساخت رقیبی برای پورشه کیمن ندارد. این کمپانی در نظر داشته تا به تولید مدل های مقرون به صرفه بپردازد نه مدلی برای رقابت با خودروهایی همچون پورشه کیمن یا باکستر. مک لارن معتقد بوده چنین مدلی برای شرکت به اندازه کافی منحصربفرد […]

javankhodro
شنبه - ۷ آذر ۱۳۹۴

شرکت مک لارن به تازگی اعلام نمود که هیچ برنامه ای جهت ساخت رقیبی برای پورشه کیمن ندارد. این کمپانی در نظر داشته تا به تولید مدل های مقرون به صرفه بپردازد نه مدلی برای رقابت با خودروهایی همچون پورشه کیمن یا باکستر.

مک لارن معتقد بوده چنین مدلی برای شرکت به اندازه کافی منحصربفرد نیست. این موضوع را رابرت ملویل طراح ارشد مک لارن اظهار داشته، کسی که بعدها مدل پایه ای برای خودروهای 570 اس و 540 سی تعیین خواهد کرد.

از نظر ملویل 570 اس اتومبیلی بوده که افراد می توانند روزانه به عنوان یک خودروی اسپرت از آن استفاده کنند. در حال حاضر 570 اس به عنوان یک مدل کوپه برای خرید در دسترس است اما گفته می شود سال 2017 مدل اسپایدر آن نیز عرضه خواهد شد.

مک لارن در نظر داشته مدل GT برای 570 اس طراحی کرده که یک طرح 2+2 می باشد و ظاهر چشم گیری خواهد داشت. در هفته های قبل تصاویری جاسوسی از مک لارن 675 ال تی منتشر شد که سال آینده رونمایی می شود.

این شرکت همچنین اشاره کوچکی به جانشین اتومبیل P1 داشته و بیان کرده که این مدل نیاز به تغییرات فنی دارد و در پایان دهه معرفی می گردد. انتظار می رود P1 جدید با پیشرانه قدرتمندی نسبت به مدل نسل قبل رونمایی شود.

منبع : Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی