پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لینکلن زفیر 2022 (1)

زفیر بالاخره معرفی شد

شرکت لینکلن بالاخره نسخه نهایی لینکلن زِفیر (Zephyr) را در نمایشگاه گوانگژو رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  پس از دو رونمایی اولیه در ماه­‌های سپتامبر و نوامبر سال جاری، بالاخره شاهد معرفی رسمی نسخه نهایی لینکلن زِفیر (Zephyr) در نمایشگاه گوانگژو هستیم. البته عرضه انحصاری این مدل در بازار چین، خبر خوشایندی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲ آذر ۱۴۰۰

شرکت لینکلن بالاخره نسخه نهایی لینکلن زِفیر (Zephyr) را در نمایشگاه گوانگژو رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

پس از دو رونمایی اولیه در ماه­‌های سپتامبر و نوامبر سال جاری، بالاخره شاهد معرفی رسمی نسخه نهایی لینکلن زِفیر (Zephyr) در نمایشگاه گوانگژو هستیم. البته عرضه انحصاری این مدل در بازار چین، خبر خوشایندی برای علاقمندان این خودرو نیست.

نشان بزرگ لینکلن در کنار نوارهای کرومی جلوپنجره، فرم C شکل ورودی‌­های هوا در دو سوی سپر جلو، شبکه هوا در پایین سپر که رادار کروزکنترل تطبیق‌پذیر را پنهان کرده است، به همراه ابعاد بزرگ این سدان، نخستین نکاتی است که توجه را جلب می‌­کند.

لینکلن زفیر 2022 (2)

در بخش عقب که تاحدی به آئودی A7 و اشکودا اوکتاویا شباهت دارد، با طرح اسپرت دیفیوزر و نوار LED بین چراغ‌های عقب مواجه هستیم. لازم به‌ذکر است که دو پکیج ظاهری i Cool و i Enjoy برای لینکلن زِفیر قابل سفارش است، که هرکدام ویژگی­‌های خاصی برای ظاهر این سدان به همراه می‌­آورد.

لینکلن زفیر 2022 (3)

لینکلن زِفیر به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ بنزین­‌سوز مجهز شده است، که 235 اسب­‌بخار قدرت را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌­کند. رینگ‌های این خودرو در ابعاد 18 و 19 اینچ قابل سفارش است، که با تایرهای 235/50 R18 یا 235/45 R19 همراه می­‌شود.

لینکلن زفیر 2022 (4)

طراحی فضای داخلی لینکلن زِفیر به محصولات جدید فورد در بازار چین شباهت دارد و به مواردی همچون پشت آمپر دیجیتال 12.3 اینچی و نمایشگر مرکزی غول‌پیکر 27 اینچی مجهز شده، که این مورد دوم تا مقابل دیدگان سرنشین جلو امتداد پیدا کرده است. دکمه‌­های حساس به لمس روی فرمان و رابط کاربری Nebula انحصاری برای زِفیر، از دیگر نکات قابل اشاره درباره کابین این سدان است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی