پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

تکنولوژی جدید سایپا برای تسریع در تولید خودرو

پروژه ساخت ربات های پاشش اتوماتیک رنگ خودرو در گروه خودروسازی سایپا به همت مهندسان داخلی و با هدف فراهم کردن امکانات رنگ آمیزی کاملا اتوماتیک سقف بدنه انواع خودروهای دو رنگ با رنگی متفاوت از دیگر قسمت بدنه، به اتمام رسید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروساری سایپا موفق باشد با وجود […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳ آذر ۱۴۰۰

پروژه ساخت ربات های پاشش اتوماتیک رنگ خودرو در گروه خودروسازی سایپا به همت مهندسان داخلی و با هدف فراهم کردن امکانات رنگ آمیزی کاملا اتوماتیک سقف بدنه انواع خودروهای دو رنگ با رنگی متفاوت از دیگر قسمت بدنه، به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروساری سایپا موفق باشد با وجود تحریم و شیوع ویروس کرونا در کمتر از 4ماه پروژه ساخت ماشین های پاشش اتوماتیک رنگ خودرو را عملیاتی کند. بر این اساس ظرفیت تولید این مجموعه فناورانه متناسب با اقبال بازار به محصولات دو رنگ تا 40 دستگاه در ساعت قابل افزایش است.

در این پروژه صدردصد داخلی دو مجموعه ماشین پاشش کاملا اتوماتیک شامل یک مجموعه برای اجرای لایه رنگ اصلی و مجموعه دیگر برای اعمال لایه ورنی ساخته و نصب شده است.

سایپا

در صورت عدم اجرای این پروژه توسط سایپا، برای تامین 4 دستگاه ربات پاشش اتوماتیک رنگ حداقل یک میلیون یورو نیاز بود، البته این در شرایطی است که کشور سخت ترین تحریم ها را طی می کند و منابع ارزی بسیار محدود است.

از جمله امکانات پیش بینی شده برای پروژه ساخت ماشین های پاشش اتوماتیک رنگ خودرو می توان به تعویض کاملا اتوماتیک رنگ و قابلیت رنگ آمیزی سقف بدنه های متوالی به رنگ های متفاوت و بدون هیچ محدودیتی اشاره کرد.

ربات اتوماتیک پاشش دو رنگ در سایپا

در حال حاضر، پروژه ساخت ماشین های پاشش اتوماتیک رنگ خودرو به منظور رنگ آمیزی سقف بدنه های شاهین، آریا و اطلس است. از سوی دیگر تمام خطوط تولید، اگر خودروی دو رنگ داشته باشند از مسیر جدید و تخصصی عبور خواهند کرد که این امر می تواند رضایت بیشتر مشتریان را کسب کند.

رنگ آمیزی هر یک دستگاه بدنه خودرو دو رنگ در خط اصلی مستلزم از دست دادن 50 درصد از ظرفیت تولید سالن رنگ بود حال با این اتفاق بزرگ خودروها با سرعت بیشتری تحویل مشتریان خواهد شد.

انتهای پیام/

عزم سایپا برای تحویل خودروهای مشتریان در موعد مقرر/ در تولید و تحویل محصولات سایپا تاخیر و تعویق نداریم

آغاز فروش ۷ محصول سايپا از فردا/ متقاضيان 2 روز براي ثبت نام فرصت دارند

بزرگترین خط پرسکاری رباتیک تولید قطعات بدنه خودرو در سایپا به بهره برداری رسید

رفع موانع صادرات قطعات خودرو به سوریه به زودی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی