پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و X7 (1)

این ب ام و فقط برای اماراتی هاست!

شرکت ب ام و از طریق نماینده انحصاری واردکننده محصولات ب ام و یعنی ابوظبی موتورز (Abu Dhabi Motors) به مناسبت سالگرد 50 سالگی بنیان گذاری کشور امارات نسخه ای ویژه از ب ام و X7 معرفی کرده اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بنیان‌گذاری کشور «امارات متحده عربی» به سال 1971 برمی‌گردد و […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ آذر ۱۴۰۰

شرکت ب ام و از طریق نماینده انحصاری واردکننده محصولات ب ام و یعنی ابوظبی موتورز (Abu Dhabi Motors) به مناسبت سالگرد 50 سالگی بنیان گذاری کشور امارات نسخه ای ویژه از ب ام و X7 معرفی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بنیان‌گذاری کشور «امارات متحده عربی» به سال 1971 برمی‌گردد و اکنون 50 سال از این اتفاق می­‌گذرد. در کنار تمام رویدادهایی که در فاصله آوریل 2021 تا مارس 2022 برای گرامیداشت این اتفاق برنامه­‌ریزی شده است، نماینده شرکت ب‌ام‌و نیز از این فرصت استفاده کرده و قصد دارد نسخه ویژه‌­ای از بزرگترین شاسی‌­بلند خودروساز آلمانی را به مشتریان معرفی کند.

این نسخه خاص از ب‌ام‌و X7 با نام کامل X7 UAE 50th Year Edition و توسط واردکننده انحصاری محصولات گروه ب‌ام‌و یعنی ابوظبی موتورز (Abu Dhabi Motors) معرفی شده است.

ب ام و X7 (2)

نخستین ویژگی این X7، رنگ سفید آن است که با نام سفید برلیان یخی متالیک شناخته می‌شود. نشان UAE 50 روی ستون D، رینگ‌های 22 اینچی M با پره‌­های V شکل و روکش مشکی Jet، از دیگر نکات قابل توجه در نمای ظاهری است.

در فضای داخل با پوشش چرم بسیار باکیفیت مخصوص خودروهای سفارشی ب‌ام‌و روبرو هستیم، که با رنگ‌های سفید و آبی Night در این بخش حضور دارد. نشان مخصوص 50 سالگی امارات که نشان‌دهنده شماره تولید خودروست، با فونت عربی و روی داشبورد در مقابل سرنشین جلو نصب شده. علاوه‌براین‌ها، یک شیشه عطر Amberblack Suite Scent نیز به همراه خودرو ارائه شده است، تا تجربه­‌ای خاص از سفر با این X7 ویژه برای سرنشینان اماراتی فراهم شود.

ب ام و X7 (3)

خریداران ب‌ام‌و X7 UAE 50th Year Edition، امکان انتخاب از میان دو گزینه xDrive40i با پیشرانه شش سیلندر خطی یا M50i به همراه پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو 4.4 لیتری را خواهند داشت.

برای تولید تنها 50 دستگاه از ب‌ام‌و X7 UAE 50th Year Edition برنامه‌­ریزی شده که تنها به صورت آنلاین از ابوظبی موتورز قابل سفارش خواهد بود. قیمت این خودرو اعلام نشده است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی