پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بی ام دابلیو 650i گرن کوپه Xdrive با توان 622 اسب بخاری

تیونر آلمانی Noelle Motors به تازگی از مدل تقویت شده بی ام دابلیو 650i گرن کوپه Xdrive رونمایی کرد. این اتومبیل پرقدرت به سیستم چهار چرخ محرک مجهز بوده و از رنگ مسی مات برخوردار است. Noelle Motors از رینگ های 20 اینچی آلیاژی با پره های Y شکل بهره برده که شامل تایرهای پیرلی پی […]

javankhodro
شنبه - ۷ آذر ۱۳۹۴

تیونر آلمانی Noelle Motors به تازگی از مدل تقویت شده بی ام دابلیو 650i گرن کوپه Xdrive رونمایی کرد. این اتومبیل پرقدرت به سیستم چهار چرخ محرک مجهز بوده و از رنگ مسی مات برخوردار است.

Noelle Motors از رینگ های 20 اینچی آلیاژی با پره های Y شکل بهره برده که شامل تایرهای پیرلی پی 245/35 ZR20 در جلو و 275/30 R20 در عقب است.

گذشته از ظاهر، این توینر آلمانی از پیشرانه 8 سیلندر توربو دوقلو 4.4 لیتری با خروجی 622 اسب بخاری که 0 تا 100 کیلومتر را در کمتر از 3.7 ثانیه سپری می کند، استفاده کرده است.

Noelle Motors تنها به تقویت پیشرانه و ظاهر بی ام دابلیو سری 6 گرن کوپه پرداخته و تمایلی نداشته که از نظر داخی این اتومبیل را شامل تغییراتی نماید.

گفتنیست که در فضای داخلی این تیونر از رنگ های ترکیبی مسی و  کرمی بهره برده تا با ظاهر آن یکپارچه گردد. در مجموع بی ام دابلیو 650i گرن کوپه Xdrive به لطف Noelle Motors در کنار ظاهری جذاب و منحصربفرد از پیشرانه قدرتمندی نیز برخوردار است.

البته مدل استاندارد بی ام دابلیو 650i از نظر ظاهری جذابیت خاص خود را داشته اما تیونر آلمانی Noelle Motors با چنین عملی بر جذابیت بی ام دابلیو 650i گرن کوپه افزوده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی