پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افشای اولین تصاویر از بی ام دابلیو X4 M40i

با آغاز انتشار شایعات پیرامون خودروی شاسی بلند بی ام دابلیو X4 M40i از ماه اکتبر، به تازگی نخستین تصاویر آن فاش شده است. این تصاویر را PalBaySpyShots برای وب سایت Worldcarfans ارسال نمود که شامل تصاویری بوده مربوط به بی ام دابلیو X4 M40i آبی رنگ قبل از رونمایی آن در نمایشگاه دیترویت ماه ژانویه است. این […]

javankhodro
شنبه - ۷ آذر ۱۳۹۴

با آغاز انتشار شایعات پیرامون خودروی شاسی بلند بی ام دابلیو X4 M40i از ماه اکتبر، به تازگی نخستین تصاویر آن فاش شده است. این تصاویر را PalBaySpyShots برای وب سایت Worldcarfans ارسال نمود که شامل تصاویری بوده مربوط به بی ام دابلیو X4 M40i آبی رنگ قبل از رونمایی آن در نمایشگاه دیترویت ماه ژانویه است.

این اتومبیل جز مدل M محسوب شده و به پیشرانه شش سیلندر 3.0 لیتری با خروجی 360 اسب بخاری مجهز است و می تواند 0 تا 100 کیلومتر را طی 4.9 ثانیه سپری کرده و سقف سرعتی 250 کیلومتر برساعتی داشته باشد.

در تصاویر ما شاهد رینگ های 20 اینچی M آلیاژی 5 پره V شکل ، آینه بغل های دو رنگ خاکستری- مشکی و حاشیه خاکستری رنگ هواکش های سپر جلو هستیم.

در زمینه قیمت X4 M40i از آنجایی که تا زمان معرفی آن چند ماهی باقی مانده نمی توان اطلاعات دقیقی داد اما انتظار می رود در آلمان قیمتی 65 هزار یورویی و در ایالات متحده قیمتی 57800 دلاری داشته باشد.

در اوایل امسال Frank van Meel از مدیران بخش M کمپانی باواریایی بی ام دابلیو خبر از عرضه مدل M دو اتومبیل شاسی بلند X3 و X4 جدید داده بود. حال به انتظار می نشینیم تا شرکت بی ام دابلیو در نمایشگاه دیترویت سال 2016 به رونمایی از X4 M40i بپردازد.

 

منبع : Worldcarfans

برچسب‌ها : BMWX4 M40iبی ام دابلیو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی