پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و i5

بی ام دابلیو i5 نسخه کشیده تر i3 یا یک سدان؟

شرکت بی ام دابلیو اعلام نمود که در حال تصمیم گیری برای مدل سوم سری i می باشد. ما اخیرا شنیده ایم که بی ام دابلیو i5 به عنوان مدل سوم از سری i در پایان دهه جاری معرفی خواهد شد و حال طبق چنین اعلامی انتظار می رود زودتر از موعد رونمایی گردد. Ian […]

javankhodro
یکشنبه - ۸ آذر ۱۳۹۴

شرکت بی ام دابلیو اعلام نمود که در حال تصمیم گیری برای مدل سوم سری i می باشد. ما اخیرا شنیده ایم که بی ام دابلیو i5 به عنوان مدل سوم از سری i در پایان دهه جاری معرفی خواهد شد و حال طبق چنین اعلامی انتظار می رود زودتر از موعد رونمایی گردد.

Ian Robertson یکی از اعضای بخش فروش بی ام دابلیو در گفتگو با سایت Autocar اظهار داشت که مدل های بسیاری از سری i در راه است اما شرکت فعلا در حال تصمیم گیری برای مدل سوم این سری می باشد.

احتمالا بی ام دابلیو i5 نسخه کشیده تر i3 یا سدانی همچون مدل 3 تسلا خواهد بود. Robertson افزود که آنها ایده ای از ساختار خودرو را در جشن 100 سالگی کمپانی ارائه خواهند داد.

او بیان کرد:

ما برای تولید خود به گذشته 100 ساله توجه خواهیم داشت اما به طور عمده آینده را در نظر می گیریم.

با این حساب i5 باید ساختار یک اتومبیل مفهومی داشته باشد اما مشخص نیست پلاگین هیبریدی بوده یا کاملا الکتریکیست. در اخباری مرتبط شرکت بی ام دابلیو در همکاری با تویوتا به توسعه اتومبیلی هیدروژنی می پردازد و قرار است در سال 2020 معرفی گردد. گفته می شود این خودرو سدانی بزرگ بوده که محدوده 700 کیلومتری خواهد داشت.

منبع : Motor1

برچسب‌ها : BMWi5بی ام دابلیو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی