پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کادیلاک XT4

کادیلاک XT4 در سال 2018 عرضه می شود

شرکت کادیلاک در طی نمایشگاه لس آنجلس هفته های قبل اعلام کرد کراس اوور کوچک تری را در سال 2018 عرضه خواهد کرد. این موضوع را مدیرعامل کادیلاک Johan de Nysschen به رسانه ها بیان کرد. وی اظهار داشت XT5،کراس اوور جدید شرکت برای محبوبیت بیشترش در اولویت قرار گرفت. در نتیجه می توان انتظار داشت کادیلاک XT4 […]

javankhodro
دوشنبه - ۹ آذر ۱۳۹۴

شرکت کادیلاک در طی نمایشگاه لس آنجلس هفته های قبل اعلام کرد کراس اوور کوچک تری را در سال 2018 عرضه خواهد کرد. این موضوع را مدیرعامل کادیلاک Johan de Nysschen به رسانه ها بیان کرد.

وی اظهار داشت XT5،کراس اوور جدید شرکت برای محبوبیت بیشترش در اولویت قرار گرفت. در نتیجه می توان انتظار داشت کادیلاک XT4 کراس اوور کوچک تر نسبت به XT5 و رقیب بی ام و X3 و لکسوس NX در دست توسعه باشد.

گفته می شود در سال 2018 روانه بازار شده و احتمالا در نیمه دوم سال 2017 نیز معرفی می گردد. ایشان همچنین افزودند شکاف آشکاری بین XT5 جدید و Escalade وجود داشته، بنابراین می توان انتظار داشت یک مدل سه ردیف صندلی در آینده معرفی شود.

این مدل می تواند رقیبی برای ولوو XC90 و آئودی Q7 باشد و احتمالا در نیمه دوم 2018 یا اوایل 2019 عرضه خواهد شد. کادیلاک تنها این دو مدل کراس اوور را در دستور کار نداشته و گفته می شود مدل کوچکتری برای رقابت با بی ام و X1 و آئودی Q3 را در برنامه دارد. احتمالا این مدل پس از آن که دو مدل قبلی جایگاه خود را در بازار بدست آوردند در سال 2020 عرضه خواهد شد.

این گزارش نشان می دهد کادیلاک برنامه های بسیاری در زمینه اتومبیل های کراس اوور دارد و باید منتظر ماند تا مشاهده کرد آیا مدل های مذکور در بازار موفقیتی خواهند داشت یا خیر.

منبع : Motor1

هیوندای سانتافه 2017 با ظاهری جدید در شیکاگو

فروش نقدی و اعتباری سانتافه 2017 (آبان 95)

برچسب‌ها : کادیلاککادیلاک XT4

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی