پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از ایران خودرو

خودروسازان را در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای حمایت می‌کنیم

نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از ایران خودرو خراسان و پروژه تولید محصول جدید وانت آریسان بهبود یافته، توسعه این خودروساز را عامل مهمی برای توسعه منطقه و استان خراسان رضوی دانست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید احسان قاضی زاده هاشمی با […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۷ آذر ۱۴۰۰

نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از ایران خودرو خراسان و پروژه تولید محصول جدید وانت آریسان بهبود یافته، توسعه این خودروساز را عامل مهمی برای توسعه منطقه و استان خراسان رضوی دانست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید احسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در خصوص انتقال خط تولید وانت آریسان بهبود یافته به ایران‌خودرو خراسان گفت: این تلاش‌ها و پیگیری ها در آینده‌ای نزدیک به ثمر خواهد نشست و شاهد تولید وانت آریسان بهبود یافته در ایران خودرو خراسان خواهیم بود. بر اساس گزارش تیم مهندسی ایران خودرو، این محصول نسبت به نمونه قبلی خود، تغییرات عمده ای داشته و از منظر تاب آوری و قوای محرکه نیز ارتقای چشم‌گیری یافته است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای ایران‌خودرو خراسان، عنوان کرد: با اجرای طرح‌های توسعه‌ای، فرصت‌های شغلی جدیدی در این شرکت ایجاد خواهد شد. علاوه بر این، با فعال‌سازی بخش قطعه‌سازی در جوار این شرکت، اشتغال غیر مستقیم قابل توجهی نیز در استان ایجاد خواهد شد که نرخ بیکاری منطقه و استان را کاهش چشم‌گیری خواهد داد.

رییس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی، روند حمایت مجلس از خودروسازی را متفاوت از قبل دانست و تاکید کرد: قصد داریم خودروسازان را در اجرای برنامه های راهبردی و توسعه‌ای و در جهت توانمندسازی و توسعه محصولات حمایت کنیم.

مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان نیز با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و حمایت‌های ویژه وی در اجرای پروژه تولید وانت آریسان بهبودیافته در سایت خراسان، گفت: به منظور تکمیل سبد محصولات، با پیگیری‌ها و تلاشی که انجام شد، تولید محصول جدید وانت آریسان بهبود یافته در ابتدای امسال به ایران خودرو خراسان واگذار شد و توانستیم در کم‌ترین زمان ممکن و با سرمایه گذاری لازم، این پروژه را اجرایی کنیم.

بیژن زاهدی فرد با بیان این‌که در حال حاضر وانت آریسان بهبود یافته در مرحله تولید آزمایشی قرار داشته و نمونه‌هایی از آن تولید و برای انجام تست‌های کیفی به آزمایشگاه‌های خارج از کشور ارسال خواهد شد، اظهار امیدواری کرد، با دریافت مجوزهای لازم، در بهمن ماه امسال تولید انبوه این محصول آغاز شود و بتوانیم در سال آینده تولید آن را به حداکثر ظرفیت یعنی ۳۰ هزار دستگاه در سال برسانیم.

انتهای پیام/

سفیر ایران: اراده ایران، نوسازی ناوگان حمل و نقل سنگال است

تمامی محصولات ایران خودرو با نصب پلاک انتظامی به مشتریان تحویل می‌شوند

تفاهم نامه خرید اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی از ایران خودرو امضا شد

کارگاه‌های‌ آموزشی مشترک دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو به ۸ واحد رسید

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی