پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسکودا

SUV جدید اشکودا در نمایشگاه پاریس 2016 رونمایی می شود

شرکت اشکودا اعلام کرد SUV جدید این شرکت در نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016 رونمایی خواهد شد. یک منبع نزدیک به اشکودا بیان کرده اتومبیل تا پایان 2016 روانه بازار خواهد شد. احتمالا رونمایی آنلاین اشکودا از این SUV در تابستان می باشد و رونمایی رسمی نیز در نمایشگاه پاریس 2016 که از 1 الی 16 […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۰ آذر ۱۳۹۴

شرکت اشکودا اعلام کرد SUV جدید این شرکت در نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016 رونمایی خواهد شد. یک منبع نزدیک به اشکودا بیان کرده اتومبیل تا پایان 2016 روانه بازار خواهد شد.

احتمالا رونمایی آنلاین اشکودا از این SUV در تابستان می باشد و رونمایی رسمی نیز در نمایشگاه پاریس 2016 که از 1 الی 16 اکتبر برگزار می‌گردد،روی خواهد داد.

اسم رمز اتومبیل Snowman بوده و برروی پلتفرم MQB قرار خواهد گرفت و نسبت به خودروی کراس اوور Yeti ابعاد بزرگتری دارد. به طور استاندارد اتومبیل سیستم چرخ جلو محرک داشته اما مشتریان می توانند مدلی با سیستم چهار چرخ محرک آن را نیز سفارش دهند.

انتظار می رود اشکودا دو نوع پیشرانه بنزینی و دیزلی با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک DSG برای Snowman در نظر گرفته باشد. گفته می شود این اتومبیل در کارخانه Kvasiny جمهور چک اشکودا به تولید می رسد.

در اخباری مرتبط اشکودا برای سال 2016 چندین شگفتی داشته که می خواهد طرفدارانش را سورپرایز نماید. متاسفانه جزئیات دقیقی درباره شگفتی‌های اشکودا در دسترس نیست اما بایستی چند مدل جدید باشد.

براساس شایعات اخیر احتمالا یکی از شگفتی ها فیس لیفت Octavia خواهد بود. فیس لیفت Octavia دارای چراغ های جلوی جدید با پنجره مشبک بازطراحی شده است و اطلاعات دیگری از این مدل در دست نیست.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی