پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی لامبورگینی از خودروی Centenario در نمایشگاه ژنو

کمپانی لامبورگینی به مناسب جشن صدمین سالگرد تولد Ferruccio Lamborghini در حال توسعه سوپر خودروی جدیدیست. در مصاحبه ای با سایت Auto Express مدیرعامل شرکت، Stephan Winkelmann تایید نمود خودرو در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد. به گفته Stephan Winkelmann این اتومبیل از نظر طراحی با هوراکان و ادونتادور متفاوت است. منبع نزدیک به لامبورگینی اخیرا بیان کرد این […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۰ آذر ۱۳۹۴

کمپانی لامبورگینی به مناسب جشن صدمین سالگرد تولد Ferruccio Lamborghini در حال توسعه سوپر خودروی جدیدیست. در مصاحبه ای با سایت Auto Express مدیرعامل شرکت، Stephan Winkelmann تایید نمود خودرو در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد.

به گفته Stephan Winkelmann این اتومبیل از نظر طراحی با هوراکان و ادونتادور متفاوت است. منبع نزدیک به لامبورگینی اخیرا بیان کرد این مدل از طراحی زیبایی برخوردارست اما بسیار تهاجمی به نظر نمی رسد.

Winkelmann افزود این مدل یک کوپه نسخه محدود بوده که ترکیبی از ویژگی های حال و آینده است. او بیان داشته مدل ترکیبی از طراحی، عملکرد و آیرودینامیک فوق العاده بوده و جز خودروهای سبک وزن محسوب می شود. از دلایل وزن سبک این مدل شاسی با تکنولوژی بالایست که اتومبیل روی آن قرار می گیرد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در دسترس نیست اما به گزارش سایت Auto Express نام این مدل لامبورگینی Centenario می‌باشد. گفته شده  Centenario به پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری با توان 760 اسب بخاری مجهز است که 0 تا 100 کیلومتر را طی 2.5 ثانیه سپری می کند. از سقف سرعت این مدل تا زمانی که رونمایی نشود نمی توان آگاه شد بنابراین باید تا زمان رونمایی به انتظار نشست.

گفتنیست لامبورگینی قصد داشته تنها 20 دستگاه Centenario تولید نماید بنابراین باید احتمال داد از قیمت بالایی برخوردار باشد.

منبع : Motor1

برچسب‌ها : Centenarioلامبورگینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی