پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه_پلیس

جرائم رانندگی را چطور پرداخت کنیم؟

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا، رانندگان می‌توانند از طریق سایت راهور ۱۲۰ و یا از طریق دفاتر پلیس ۱۰+ «شناسه پرداخت» را دریافت کرده و با مراجعه به دستگاه ATM اقدام به پرداخت کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ دی ۱۴۰۰

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا، رانندگان می‌توانند از طریق سایت راهور ۱۲۰ و یا از طریق دفاتر پلیس ۱۰+ «شناسه پرداخت» را دریافت کرده و با مراجعه به دستگاه ATM اقدام به پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا، درباره بخشودگی جرایم دوبرابر شده رانندگی، اظهار کرد: براساس پیشنهاد پلیس راهور در قانون بودجه 1400 مصوب شد جرایم معوق تا پایان سال 99 که دوبرابر شده بود به مبلغ اصلی جریمه بازگردد.

وی با اشاره اینکه رانندگان تا پایان دی ماه فرصت دارند اقدام به پرداخت جرایم گذشته خود کنند، ادامه داد: تمام جرایم دوبرابر شده تا پایان سال 99 در سیستم پلیس به اصل خود جریمه بازگشته و می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

سرهنگ جهانی با تاکید براینکه به دلیل اینکه این فرصت در قانون بودجه لحاظ شده است امکان تمدید آن به هیچ عنوان وجود ندارد، افزود: از رانندگان درخواست داریم اگر می‌خواهید از این شرایط استفاده کنید به دقیقه 90 آن را موکول نکنند و هرچه سریع‌تر اقدام کنند چراکه طبیعتا در روزهای پایانی این مهلت، سایت راهور 120 هم به دلیل حجم تقاضاها با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: رانندگان می‌توانند از طریق سایت راهور 120 و یا از طریق دفاتر پلیس 10+ «شناسه پرداخت» را دریافت کرده و با مراجعه به دستگاه ATM اقدام به پرداخت کنند.

انتهای پیام/ منبع: برنا

جریمه 100 هزار تومانی برای رانندگانی که در توقفگاه معلولان پارک می کنند

برخورد پلیس با خودروهای دودزا و آلاینده

هیچ خودرویی تا سقف سه میلیون تومان جریمه توقیف نمی شود

چگونگی اعتراض و شکایت به جریمه و خلافی خودرو

عاقبت محدودیت تردد شبانه چه می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی