پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و M2 کوپه

ب ام و M2 کوپه در سال 2020 از رده خارج می شود

به گزارش رسانه آلمانی، شرکت ب ام و قصد داشته تولید M2 کوپه اخیرا معرفی شده را در سال 2020 متوقف کند. این موضوع در سایت bmwarchiv.de به عنوان یک منبع معتبر منتشر شده و گفته می شود به دلیل مسائل پیش آمده پیرامون M2 این مدل تا سال 2020 تنها تولید خواهد شد. چنین […]

javankhodro
جمعه - ۱۳ آذر ۱۳۹۴

به گزارش رسانه آلمانی، شرکت ب ام و قصد داشته تولید M2 کوپه اخیرا معرفی شده را در سال 2020 متوقف کند. این موضوع در سایت bmwarchiv.de به عنوان یک منبع معتبر منتشر شده و گفته می شود به دلیل مسائل پیش آمده پیرامون M2 این مدل تا سال 2020 تنها تولید خواهد شد.

چنین خبری بدان معنا بوده که ب ام و M2 کوپه تا پنج سال در کارخانه Leipzig ب ام و مونتاژ می شود. کارخانه ای که به مونتاژ سری 1 پنج درب، سری 2 کوپه و کانورتیبل، سری 2 اکتیو تورر و i3، i8 پرداخت.

در حالی که سری 1 M کوپه در تعداد محدودی عرضه شد، منابع نزدیک به ب ام و می گویند جانشین این مدل احتمالا تنها 11 هزار دستگاه از آن تولید خواهد شد. اگر به سراغ محاسبات ریاضی برویم این یعنی هر سال تنها 2200 دستگاه از مدل مذکور به تولید می رسد.

در حال حاضر مشخص نیست M2 کوپه مدل کانورتیبلی خواهد داشت یا خیر اما دو اتومبیل M4 و M6 هر دو مدل کانورتیبلی دریافت می کنند. علاوه بر این M235i نیز مدل کانورتیبلی خواهد داشت تا مدل Full از سری M نیز شاهد چنین سقفی باشد.

با این حساب اگر گزارش حقیقت را بیان کرده باشد دیگر M2 کوپه پس از سال 2020 به تولید نخواهد رسید.

 

برچسب‌ها : ب ام وب ام و M2 کوپه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی