پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نماینده مجلس شورای اسلامی

اقدامات کروز تحسین برانگیز است، از این شرکت حمایت می کنیم

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدامات کروز تحسین برانگیز است، از این شرکت حمایت می کنیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شیوا قاسمی پور نماینده شهرستان سروآباد و مریوان در همایش تجلیل از بانوان صنعتگر ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: ایجاد اشتغال برای 10هزار نفر از بانوان در […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ بهمن ۱۴۰۰

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدامات کروز تحسین برانگیز است، از این شرکت حمایت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شیوا قاسمی پور نماینده شهرستان سروآباد و مریوان در همایش تجلیل از بانوان صنعتگر ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: ایجاد اشتغال برای 10هزار نفر از بانوان در شرکت کروز اقدامی تحسین برانگیز است که باید حمایت شود.

قاسمی پور افزود: این شرکت سال ها قدمت دارد و نمایندگان مجلس سعی بر آن دارند که موانع را از سر راه این شرکت و شرکت هایی مانند کروز بردارند.
نماینده شهرستان سروآباد و مریوان با بیان اینکه کروز ۱۰ هزار از بانوان کشور را در دل خود جای داده که تحسین برانگیز است، گفت: این کار کروز نشان از استفاده سرمایه های انسانی است که توانسته یکی‌ از بهترین شرکت های تولیدی در کشور باشد.

نماینده شهرستان سروآباد و مریوان گفت: در بازدیدی که از شرکت کروز داشتیم‌ متوجه شدیم با وجود تحریم، در زمینه صنعت خودرو موفق تر از گذشته شده ایم و مشخص است تحریم را به فرصت تبدیل کرده ایم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در صنعت خودرو باید فرمایشات رهبر انقلاب را در نظر گرفت، گفت: اگر فرمایش رهبر انقلاب را در نظر بگیریم، توجه ایشان طی ۲ سال گذشته به تولید، جهش تولید، مانع زدایی و پشتیبانی بوده که باید به فرمایشات ایشان توجه کرد.

قاسمی پور تشریح کرد: باید به عنوان نماینده مردم بتوانیم از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کنیم. فعالیت هایی که صنعتگران در زمینه خودروسازی علی الخصوص در زمینه تحریم انجام می دهند تحسین برانگیز است.

نماینده شهرستان سروآباد و مریوان گفت: بانوان با زمینه و تعالی فکری که دارند می توانند جزو صنعتگران خوب باشند و با کمک آنها می توانیم با کشورهای اروپایی و کشورهایی که پیشرفته هستند. رقابت کنیم.

انتهای پیام/

حضور بانوان توانمند در قطعه سازی کروز ستودنی است

همایش تجلیل از بانوان صنعتگر خانواده کروز آغاز شد

کروز در چارچوب اصول به بزرگترین قطعه ساز موفق کشور تبدیل شده است

گام عملی کروز برای مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های دانشگاه تهران

آزمایشگاه ذخیره انرژی دانشگاه تهران و گروه کروز افتتاح شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی