پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیوک Envision

بیوک Envision تابستان آینده در امریکا عرضه می شود

Duncan Aldred مدیرعامل بیوک GMC ایالات متحده تایید کرد، این کمپانی برنامه هایی برای واردات Envision از چین را دارد. در مصاحبه ای با سایت Automotive News، وی بیان کرد این کراس اوور نقش کاتالیزور بیوک را داشته و به عنوان یک وسیله نقلیه باکیفیت در قلب صنعت اتومبیل سازی امریکا قرار دارد. ایشان به […]

javankhodro
شنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۴

Duncan Aldred مدیرعامل بیوک GMC ایالات متحده تایید کرد، این کمپانی برنامه هایی برای واردات Envision از چین را دارد.

در مصاحبه ای با سایت Automotive News، وی بیان کرد این کراس اوور نقش کاتالیزور بیوک را داشته و به عنوان یک وسیله نقلیه باکیفیت در قلب صنعت اتومبیل سازی امریکا قرار دارد.

ایشان به ستایش مدل پرداخته و آن را رقیبی سرسخت برای آئودی Q5 می داند. مدل امریکای بیوک Envision از پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با خروجی 252 اسب بخاری برخوردار بوده که گیربکس شش سرعته اتوماتیک آن را همراهی می کند. البته سیستم انتقال قدرت اتومبیل نیز چهار چرخ محرک در نظر گرفته شده است.

به گفته Aldred بیوک مدل چرخ جلو محرک همراه با موتور 1.5 لیتری که توانی 166 اسب بخاری تولید می‌کند، برای چین برنامه ریزی نمود.

از دیگر ویژگی های مدل امریکایی سیستم پارک خودکار، دوربین پانوراما 360 درجه و سیستم گرم کن صندلی های عقب است.

قیمت مدل در نزدیکی زمان عرضه که تابستان 2016 می باشد، اعلام می شود اما Aldred پیش بینی کرده خودرو قیمتی رقابتی با اکیورا آر دی ایکس 35 هزار دلاری خواهد داشت.

با این حساب مشتریان ایالات متحده بیوک Envision بایستی تا تابستان سال آینده جهت خرید این اتومبیل به انتظار بنشینند.

منبع : Motor1

 

 

برچسب‌ها : Envisionبیوککراس اوور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی