پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

سایپا 226 دستگاه خودرو را به مزایده گذاشت

مزايده عمومي خودروهای کارکرده سايپا از 12 تا 16 بهمن ماه به صورت شبانه روزي و آنلاين در پورتال رسمي اين گروه خودروسازی برگزار مي شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازي سايپا 226 خودرو کارکرده خود را به صورت مزایده عمومی به فروش می رساند و هموطنان مي توانند از طريق آدرس […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

مزايده عمومي خودروهای کارکرده سايپا از 12 تا 16 بهمن ماه به صورت شبانه روزي و آنلاين در پورتال رسمي اين گروه خودروسازی برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروسازي سايپا 226 خودرو کارکرده خود را به صورت مزایده عمومی به فروش می رساند و هموطنان مي توانند از طريق آدرس اینترنتی https://auc.saipacorp.com فرايند ثبت نام را آغاز و در روزهاي 12 تا 16 بهمن ماه رسما با پرداخت ودیعه و پذیرش شرایط مزایده نسبت به اعلام رقم پيشنهادي براي خريد این خودروها اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا در راستاي تسهيل امور این مزایده، امکان رویت تصاویر خودروها در پرتال و همچنین بازديد حضوري را در آدرس كيلومتر 15 جاده مخصوص، خيابان 52، روبروي اداره تحويل سايپا، پاركينگ شيرازي (از ساعت 8 تا 15) فراهم کرده است.

ثبت نام كنندگان با پرداخت وديعه 4 ميليون تومان، مي توانند در فرآيند مزايده قرار گیرند.

براساس روال مزایده، بالاترین مبلغ پیشنهادی به صورت مکانیزه به عنوان برنده مزایده انتخاب و نتایج ۲ ساعت بعد از پایان به صورت خودکار اعلام خواهد شد.

گفتنی است تمام فرآيند این مزایده به صورت اينترنتي انجام مي شود تا ضمن تسهيل امور، روندی سريع، شفاف و مشخص، امکان مشارکت بیشتر هموطنان در سراسر کشور وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

استقبال گسترده خودروسازان، روز بازدید خبرنگاران را به تقویم نمایشگاه افزود

اعلام شرايط فروش فوق العاده محصولات سايپا/ 6 محصول سايپا 90روزه تحويل داده می شود

سامانه جامع بانک تجارت باعث کاهش هزینه های تولید می شود

شرایط فروش محصولات سایپا اعلام شد

تامین نقدینگی لازم برای تکمیل خودروهای ناقص سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی