پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی

رونمایی از اتومبیل مفهومی مرموز آئودی در CES 2016

شرکت آئودی در نظر داشته اتومبیل مفهومی مرموزی را در نمایشگاه دستگاه های الکترونیکی CES 2016 به همگان معرفی کند. گفته می شود مدل در 6 ژانویه معرفی خواهد شد و اطلاعات بسیاری از آن در دسترس نیست. از آنجایی که آئودی CES را برای رونمایی انتخاب کرده پس بایستی اتومبیل مفهومی مورد اشاره از […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

شرکت آئودی در نظر داشته اتومبیل مفهومی مرموزی را در نمایشگاه دستگاه های الکترونیکی CES 2016 به همگان معرفی کند.

گفته می شود مدل در 6 ژانویه معرفی خواهد شد و اطلاعات بسیاری از آن در دسترس نیست. از آنجایی که آئودی CES را برای رونمایی انتخاب کرده پس بایستی اتومبیل مفهومی مورد اشاره از فناوریهای بسیاری بالایی همچون سیستم رانندگی خودکار برخوردار باشد.

در کنار معرفی اتومبیل مذکور Scott Keogh مدیرعامل آئودی آمریکا و Ricky Hudi مدیر بخش الکترونیک آئودی به صحبت هایی در زمینه آخرین فناوریهای روز اتومبیل ها خواهند پرداخت. البته این شرکت در چند نمایشگاه فناوری دیگری نیز شرکت داشته و به گفته آئودی این کمپانی در حال حاضر بیش از هر زمانی به الکترونیک توجه دارد.

شاید از نظر برخی افراد رونمایی اتومبیلی در نمایشگاه CES یا همان Consumer Electronics Show عجیب باشد اما شرکت های مختلفی برای CES امسال برنامه هایی تدارک دیدند. از جمله این کمپانی ها می‌توان به Faraday Future و شورولت اشاره کرد که در نظر دارند از اتومبیل های خود رونمایی کنند. انتظار می رود  Mary Barra مدیرعامل شرکت GM در CES 2016 از نمونه تولیدی شورولت بولت رونمایی کند.

این طور که مشخص است آئودی برای CES امسال برنامه های بسیاری دارد.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی