پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف بهبهان

تقصیر 100 درصدی انسانی در تصادف بهبهان

رییس پلیس راه خوزستان در خصوص تصادف بهبهان بیان کرد: سهم تقصیر انسانی در این حادثه ۱۰۰ درصد تشخیص داده شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به تصادف زنجیره‌ای 20 دی ماه در محور رامهرمز – بهبهان خوزستان اظهار کرد: در آن روز در […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

رییس پلیس راه خوزستان در خصوص تصادف بهبهان بیان کرد: سهم تقصیر انسانی در این حادثه ۱۰۰ درصد تشخیص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به تصادف زنجیره‌ای 20 دی ماه در محور رامهرمز – بهبهان خوزستان اظهار کرد: در آن روز در صحنه تصادف حضور داشتم و بازدیدی را از محل حادثه انجام دادم.

وی افزود: این حادثه در ساعت حدود 7 و 55 دقیقه صبح رخ داد و دلیل آن مه مقطعی بود که این مساله را هواشناسی تایید کرده است.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: تیم‌های بازرسی و کارشناسی با افرادی که در این تصادف مجروح شده بودند نیز گفت و گو کردند و این افراد نیز عنوان کردند که به یکباره در مه قرار گرفته‌اند و این اتفاق رخ داده است.

دولتشاهی با بیان اینکه علت اصلی این تصادف زنجیره‌ای به دلیل عدم رعایت فاصله طولی و عدم رعایت سرعت مطمئنه بوده است، ادامه داد: این حادثه به این شکل نبوده که همه 58 دستگاه خودرو باهم برخورد داشته باشند. در این زمینه 15 فقره تصادف رخ داده است ‌و هر 5 یا 6 خودرو با یکدیگر برخورد داشته‌اند.

وی با اشاره به دلایل تشدیدکننده این حادثه که باعث شد خسارت‌های زیادی به بار آید، افزود: مهمترین دلیل تشدید این حادثه بحث کیسه هوا و ایربگ‌ها بود که متاسفانه عمل نکرده‌اند.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: بر اساس بررسی دقیق انجام‌شده، علت وقوع این تصادف زنجیره‌ای تقصیر انسانی و کاملا مقصر راننده‌ها تشخیص داده شده‌اند. سهم تقصیر انسانی در این حادثه 100 درصد تشخیص داده شده است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی