پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه شاهين جي در اجراي قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

گروه خودروسازي سايپا؛ فروش فوق العاده 4 محصول خود را در راستاي اجراي قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به مادران با دو فرزند و بیشتر از امروز (16اسفند) آغاز كرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با توجه تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر جمعيت و فرزندآوري و همچنين قانون حمایت از خانواده […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

گروه خودروسازي سايپا؛ فروش فوق العاده 4 محصول خود را در راستاي اجراي قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به مادران با دو فرزند و بیشتر از امروز (16اسفند) آغاز كرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با توجه تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر جمعيت و فرزندآوري و همچنين قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب مجلس‌ شورای‌ اسلامی، گروه خودروسازي سايپا دومين فروش محصولات خود را براي مادراني كه از 19 آبان ماه صاحب فرزند دوم شدند، از امروزساعت 10 صبح و به مدت دو روز به صورت شبانه روز آغاز كرد.

در طرح فروش فوق العاده قانون حمايت از خانواده و جواني محصولات شاهين جي، ساينا اس، كوييك با گيربكس معمولي و تيباEX2 رينگ فولادي عرضه شده است و متقاضيان با مراجعه به آدرس اينترنتي saipa.iranecar.com مي توانند فرآيند ثبت نام در طرح مذكور را انجام دهند. بر اين اساس حداكثر زمان تحويل محصولات فروش فوق العاده، ٩٠ روز است.

در صورتي كه تعداد متقاضيان مشمول در اين بخشنامه بيش از ظرفيت فروش باشد پس از برگزاري قرعه كشي، در صورت منتخب شدن امكان ثبت نام نهايي و واريز وجه خودرو فراهم مي شود و در غير اين صورت براي تمامي مادران مشمول كه شرايط آنها به تائيد سازمان هاي ذي ربط برسند، امكان ثبت نام نهايي و واريز وجه ميسر خواهد شد.

لازم به ذکر است که متقاضيان تا زمان برگزاري قرعه كشي و اعلام منتخبين، هيچگونه وجهي واريز نخواهند کرد.

بر اساس قانون حمايت از خانواده و جواني، یک خودرو ایرانی به انتخاب و به نام مادر و همچنین به قیمت کارخانه در هر نوبت ثبت‌نام برای یک مرتبه، تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی