پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه

فروش 200 هزار دستگاهی پورشه برای نخستین بار

شرکت پورشه موفق شد برای نخستین بار در تاریخ خود فروشی بیش از 200 هزار دستگاه در سال جاری داشته است. تا نوامبر امسال کمپانی پورشه 209 هزار دستگاه فروش داشته که نشان از افزایش 24 درصدی نسبت به نوامبر سال 2014 دارد. پورشه در سال گذشته 189 هزار دستگاه اتومبیل به فروش رساند و […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۴

شرکت پورشه موفق شد برای نخستین بار در تاریخ خود فروشی بیش از 200 هزار دستگاه در سال جاری داشته است. تا نوامبر امسال کمپانی پورشه 209 هزار دستگاه فروش داشته که نشان از افزایش 24 درصدی نسبت به نوامبر سال 2014 دارد.

پورشه در سال گذشته 189 هزار دستگاه اتومبیل به فروش رساند و رسیدن به رقم 200 هزار دستگاه یک رکورد برای کمپانی محسوب می شود. در ماه گذشته پورشه 18 هزار دستگاه خودرو به فروش رسانده که از میان آنها کاین با رقم 6579 دستگاه پرفروش‌ترین به شمار می رود.

همچنین کاین پرفروش‌ترین مدل پورشه نیز محسوب می شود زیرا در سال جاری 68 هزار دستگاه کاین به فروش رفته که نشان از افزایش 14 درصدی نسبت به سال قبل دارد.

گفتنیست که پورشه بهترین فروش را در چین با رقم 54 هزار دستگاهی داشته و در جایگاه دوم نیز ایالات متحده با رقم  47800 دستگاه قرار دارد. پورشه در قاره اروپا با افزایش فروش 30 درصدی رو به رو بوده به شکلی که میزان فروش 70 هزار دستگاه اعلام شد.

چنین فروشی را پورشه برای سال 2018 برنامه ریزی کرده بود و حال در سال جاری توانست به چنین موفقیتی دست یابد. یکی از بزرگترین اخبار پورشه در روزهای اخیر، خبر عرضه خودروی تمامی الکتریکی Mission E مفهومی در پایان دهه بوده است.

 

برچسب‌ها : پورشه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی