پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Atieva

انتشار تصویر تیزری نخستین اتومبیل Atieva

به تازگی کمپانی چینی جدید Atieva که یک شرکت سازنده اتومبیل های الکتریکی محسوب می شود، تصویری تیزری از نخستین اتومبیل خود منتشر نمود. به نظر می رسد تسلا تا چند سال دیگر در صنعت اتومبیل های الکتریکی حرف اول را نزند. حال Atieva روی کار آمده تا به رقیبی سرسخت برای تسلا تبدیل شود. […]

javankhodro
شنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۴

به تازگی کمپانی چینی جدید Atieva که یک شرکت سازنده اتومبیل های الکتریکی محسوب می شود، تصویری تیزری از نخستین اتومبیل خود منتشر نمود.

به نظر می رسد تسلا تا چند سال دیگر در صنعت اتومبیل های الکتریکی حرف اول را نزند. حال Atieva روی کار آمده تا به رقیبی سرسخت برای تسلا تبدیل شود.

این کمپانی می گوید:

طراحی و ایجاد یک اتومبیل الکتریکی به معنای دستیابی به موفقیت است. ما می خواهیم در این زمینه تعریف جدیدی داشته باشیم تا نمادی از خودروهای الکتریکی محسوب شویم.

Atieva زیرمجموعه کمپانی BAIC محسوب شده و توسط همین شرکت مورد حمایت قرار گرفته است. BAIC برای تولید نخستین خودروی Atieva با شرکت زیمنس در زمینه تولید باتری های سلولی و شرکت طراحی ایتالیایی CECOMP برای طراحی اتومبیل به همکاری پرداخت.

گفته می شود خودرو در نمایشگاه پکن سال 2016 رونمایی شده و از باتری بزرگی برای پوشش تا محدوده 300 کیلومتری برخوردارست.

نخستین تصویر تیزری نیز خبر از طراحی اسپرت و آینده نگرانه اتومبیل مورد اشاره می دهد. به گزارش Autocar ، شرکت Atieva در حقیقت سال 2007 توسط Bernard Tse از اعضای سابق تسلا و Astoria Networks بنیانگذار Sam Weng تاسیس شد. در ابتدا کمپانی روی باتری های سلولی کوچک و سیستم‌های مدیریت باتری پلاگین های ترکیبی فعالیت داشته است.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : AtievaBAIC

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی