پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Inferno

Inferno سوپر اتومبیل مکزیکی با 1400 اسب بخار

ما در گذشته با سوپراتومبیل Mastretta MXT آشنا شدیم و تصور می کردیم بعید است اتومبیل پرسرعت تر روی کار بیاید اما خیر تصوری اشتباه بود زیرا به تازگی مکزیکی ها دست به کار شده و از سوپراتومبیلی با اسب بخاری بیشتر رونمایی کردند. نام خودرو Inferno بوده و به رهبری مهندسان مکزیکی و به […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

ما در گذشته با سوپراتومبیل Mastretta MXT آشنا شدیم و تصور می کردیم بعید است اتومبیل پرسرعت تر روی کار بیاید اما خیر تصوری اشتباه بود زیرا به تازگی مکزیکی ها دست به کار شده و از سوپراتومبیلی با اسب بخاری بیشتر رونمایی کردند.

نام خودرو Inferno بوده و به رهبری مهندسان مکزیکی و به کمک مهندسان ایتالیایی ساخته شده است. چند روز قبل این اتومبیل در نمایشگاه Bancomer که ویژه اتومبیل های با عملکرد بالاست، معرفی شد. خودرو با طراحی پر از خطوط سخت همراست که ظاهری خشمگین به آن داده است. اسپویلر عقب بزرگ فیبرکربنی، پنج اگزوز، لنت ترمزی قرمز و بدنه ای با دو رنگ قرمز و خاکستری ظاهری جالب و تخیلی به Inferno بخشیده است.

طراحی آن توسط Antonio Ferrarioli ایتالیایی انجام گرفت که در کارنامه خود طراحی چند مدل از اتومبیل‌های لامبورگینی را دارد. بدنه با استفاده از آلیاژ روی آلومینیوم نقره ای ساخته شده که به فوم فلزی شناخته می شود. این ساختار بدنه موجب شده تا Inferno در نهایت استحکام، وزنی سبک داشته تا در سرعت های بالا با مشکلی رو به رو نگردد. البته گفتنیست که چگالی این مواد نسبت به فولاد بسیار کمتر است.

جالب ترین بخش اتومبیل موتور آن است که موجب مطرح شدن Inferno گشت. این خودرو از موتوری 8 سیلندر Bi توربو بهره می برد که توانایی تولید 1400 اسب بخار قدرت را داراست. چنین قدرتی می تواند Inferno را در کمتر از 3 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر برساعت برساند. گفته می شود این اتومبیل سقف سرعتی نزدیک به 400 کیلومتر برساعت داشته و متاسفانه اطلاعاتی درباره انتقال قدرتش منتشر نشد.

منبع: carscoops

برچسب‌ها : Infernoسوپراتومبیل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی