پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

نظارت بر رفتار کارکنان شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در برخورد با مشتریان

رفتار کارکنان نمایندگی‌های گروه صنعتی ایران‌ خودرو در برخورد با مراجعه‌کنندگان همواره مورد پایش و نظارت محسوس و نامحسوس قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو اعلام کرد، تکریم مشتریان در نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران‌خودرو در اولویت تمام دستورالعمل‌های این مجموعه قرار دارد. معاون خدمات پس […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

رفتار کارکنان نمایندگی‌های گروه صنعتی ایران‌ خودرو در برخورد با مراجعه‌کنندگان همواره مورد پایش و نظارت محسوس و نامحسوس قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو اعلام کرد، تکریم مشتریان در نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران‌خودرو در اولویت تمام دستورالعمل‌های این مجموعه قرار دارد.

معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو گفت: این مجموعه به عنوان ارایه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سبک گروه صنعتی ایران‌خودرو، همواره می‌کوشد، همزمان با بهبود مستمر سطح ارایه خدمات خودرویی، فرهنگ مشتری‌مداری را به صورت روزافزون در تمام بخش‌های مجموعه و نمایندگی‌های مجاز ارتقا دهد.

ماشااله وردینی ادامه داد: ایساکو در کنار آموزش‌های فنی و تخصصی، آموزش‌های مختلفی در ارتباط با اصول حرفه‌ای و روش‌های صحیح برخورد با مشتری و رعایت کامل استاندارد رفتاری و کلامی برای کارکنان نمایندگی‌ها در جایگاه‌هایی همچون کارشناس پذیرش، کارشناس فنی، نگهبانی و حراست، مسوول امور مشتریان و مدیران خدمات پس از فروش برگزار می‌کند.

وردینی افزود: شرکت ایساکو در راستای تکریم مشتریانی که خودروی آن‌ها به هر دلیلی مشمول خواب خودرو در نمایندگی می‌شود، هزینه پرداخت و یا در شرایط خاص خودروی جایگزین ارایه می‌کند.

وی تاکید کرد: مشتریان می‌توانند مسایل و موارد خود را با مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ مطرح کرده و اطمینان داشته باشند ایساکو با دارا بودن ۱۱ دفتر منطقه‌ای در سطح کشور در سریع‌ترین زمان ممکن موارد را بررسی و به آن رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/

آمادگی نمایندگی‌های ایران خودرو در سراسر کشور برای ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان در سال ۱۴۰۱

اخذ استاندارد ISO توسط بزرگترین مرکز پاسخگویی امدادخودرویی کشور

آغاز اجرای طرح بازدید قبل از نوروز محصولات ایران‌خودرو از امروز

اهدای عیدانه خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو به تاکسی‌رانان استان تهران و البرز

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو طرح شفاف سازی قیمت قطعات را اجرا کرد

طراحی و ساخت قطعه تله ماتیک خودروهای متصل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی