پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد ماستنگ (2)

تلخ است اما حقیقت دارد! / وقتی ماستنگ 67 برای بقا الکتریکی می شود

باورش برای همه سخت است اما شرکتی در لندن با نام Charge Cars، نسخه الکتریکی ماستنگ را ارائه کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو باورش برای همه سخت است پذیرفتن اینکه اسطوره ای به نام ماستنگ برای بقا دست به دامن پیشرانه الکتریکی شده است. بله حقیقت تلخ است و باید با آن […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

باورش برای همه سخت است اما شرکتی در لندن با نام Charge Cars، نسخه الکتریکی ماستنگ را ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

باورش برای همه سخت است پذیرفتن اینکه اسطوره ای به نام ماستنگ برای بقا دست به دامن پیشرانه الکتریکی شده است. بله حقیقت تلخ است و باید با آن رو به رو شد.

شرکتی در لندن با نام Charge Cars، نسخه الکتریکی ماستنگ را ارائه کرده است. رئیس این استودیو، Mark Roberts، درباره پروژه می‌گوید که یک ماستنگ کاملاً جدید است. فقط 499 نمونه از این خودرو تولید خواهد شد، که قیمت اولیه هر کدام معادل 450 هزار دلار است. البته برای اضافه کردن آپشن‌ها و موارد جانبی دیگر، باید مبلغ بیش‌تری را پرداخت.

بیشتر بخوانید: پاسخی به فورد/ نگاهی به ای ام سی جاولین مدل 1968 در مشهد

فورد ماستنگ (3)

این پروژه را نمی‌توان یک بازسازی نامید؛ زیرا همه چیز از ابتدا ساخته شده، در واقع براساس بدنه ماستنگ فست‌بک 1967 (با مجوز رسمی) شکل گرفته است. اما قلب تپنده آن با یک سیستم الکتریکی جایگزین شده که 536 اسب‌بخار قدرت و حداکثر 1500 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود و احتمالاً هر محور، یک موتور الکتریکی دارد و به خودرو کمک می‌کند تا در مدت زمان 3.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر‌ برساعت برسد. هر دو نمای داخلی و خارجی، روح ماستنگ اصلی را حفظ کرده کرده‌اند، اما در عین حال، از قطعات پیشرفته ساخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: شرور یک میلیون دلاری!/ پروژه هیجان انگیز تیونینگ فورد ماستنگ 1965

یک بسته باتری 62 کیلووات‌ساعتی، انرژی الکتریکی را برای موتورها ذخیره می‌کند و شرکت Charge Cars فاصله بین هر دو بار شارژ کردن را حدود 322 کیلومتر تخمین می‌زند. شارژ سریع 50 کیلوواتی DC، یکی از گزینه‌های شارژ است که در زمان کم‌تر از یک ساعت، شارژ را از 20 به 80 درصد می‌رساند.

این شرکت، هر نسخه از این خودرو را با دست می‌سازد. تمامی مشتریان می‌توانند خودرو خود را شخصی‌سازی کنند تا خلاقیت و شخصیت خود را در جزئیات نمایان کنند.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی