پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو Clio RS 220 Trophy

رنو Clio RS 220 Trophy سریع ترین هاچ بک کوچک در نوربرگرینگ

رنو Clio RS 220 Trophy به تازگی توانست رکورد جدیدی را در بین خودروهای سطح B در پیست معروف نوربرگرینگ به ثبت برساند. هوندا Civic Type R در حال حاضر سریع ترین خودروی FWD در پیست نوربرگرینگ می‌باشد. این در حالیست که به گفته رنو، Clio RS 220 Trophy در بین هاچ بک های کوچک […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

رنو Clio RS 220 Trophy به تازگی توانست رکورد جدیدی را در بین خودروهای سطح B در پیست معروف نوربرگرینگ به ثبت برساند.

هوندا Civic Type R در حال حاضر سریع ترین خودروی FWD در پیست نوربرگرینگ می‌باشد. این در حالیست که به گفته رنو، Clio RS 220 Trophy در بین هاچ بک های کوچک سطح B در پیست معروف نوربرگرینگ سریع ترین است.

این خودرو توانست طی 8:32 دقیقه یعنی 36 ثانیه سریع تر از مدل استاندارد Clio RS 200 EDC این پیست را سپری کند.

تست توسط Christian Gebhardt از کارشناسان خودروهای اسپرت انجام گرفت. خودروی مینی JCW پیست را طی 8:36 دقیقه و اوپل Corsa OPC جدید طی 8:40 دقیقه این پیست را سپری کردند. همچنین آئودی S1 نیز با 8:41 دقیقه در مقام چهارم قرار گرفت.

رنو Clio RS 220 Trophy در مارس امسال طی نمایشگاه ژنو رونمایی شد و از پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی توربو با خروجی 220 اسب بخاری و 260 نیوتون متر گشتاوری برخوردارست.

البته مدلی دیگر از این اتومبیل وجود داشته که پیشرانه اش گشتاوری 280 نیوتون متری تولید می نماید. خودرو همچنین از گیربکس EDC اتوماتیک بهره می برد که در حالت عادی 40 درصد و حالت مسابقه ای 50 درصد سریع عمل می کند.

با این حساب بایستی Clio RS 220 Trophy را از بهترین هاچ بک های جهان به حساب آورد.

منبع:Motor1

 

برچسب‌ها :

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی