پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اوپل Insignia

نسل بعدی اوپل Insignia با موتور bi-turbo دیزلی جدید همراست

شرکت آلمانی اوپل در حال حاضر روی نسل بعدی Insignia مشغول به کار بوده و حال جزئیات جدیدی مربوط به این مدل منتشر شده است. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد و به گفته مجله آلمانی مدل بعدی نسبت به نمونه قبل طولش 15 سانتی متر و فاصله دو محورش 9 سانتی متر بیشتر […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

شرکت آلمانی اوپل در حال حاضر روی نسل بعدی Insignia مشغول به کار بوده و حال جزئیات جدیدی مربوط به این مدل منتشر شده است.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد و به گفته مجله آلمانی مدل بعدی نسبت به نمونه قبل طولش 15 سانتی متر و فاصله دو محورش 9 سانتی متر بیشتر خواهد بود.

از نظر طراحی اوپل Insignia جدید سقفی شیب دار داشته به شکلی که قسمت جلو کشیده تر از قسمت عقب خواهد بود. ظاهر آن به شکلی خواهد بود که می توان آن یک کوپه چهار درب به جای سدان چهار درب دانست. همچنین مدل اسپرتی در کارست و تابستان سال آینده با بدنه ای بزرگتر از مدل فعلی معرفی خواهد شد.

اوپل در نظر داشته دو مدل موتور سه و چهار سیلندر برای نسل جدید Insignia تدارک بیند. مدل پایه از موتوری 1.0 لیتری و مدل رده بالا از موتوری bi-turbo جدید دیزلی بهره خواهد برد. این نوع موتور تنها 160 اسب بخار قدرت تولید کرده و مصرف سوخت بسیار بهینه ای دارد.

در مجموع مدل استاندارد دو چرخ جلو محرک بوده اما مدل دیگری وجود داشته که سیستم 4*4 می باشد. در زمینه گیربکس نیز شاهد گیربکس اتوماتیک قبل بدون کلاچ دوگانه خواهیم بود.

شایعات می گویند اوپل می خواهد مدل با عملکرد بالایی از Insignia را که به موتور شش سیلندر توربوشارژ با خروجی 400 اسب بخاری مجهز است، تولید نماید.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی