پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوتوس

جانشینان لوتوس Elise و Exige تا چهار سال دیگر از راه نمی رسند

Jean-Marc Gales مدیرعامل شرکت لوتوس به تازگی جزئیات جدیدی درباره آینده کمپانی آشکار کرد. وی در مصاحبه ای با سایت Top Gear بیان کرد: خودروهای فعلی Exige و Elise حداقل تا چهار سال دیگر جانشینی نخواهند داشت. او افزود اگر کمپانی مدل بازطراحی شده این خودروها را در دست ساخت بگیرد از بدنه ای با […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۴ آذر ۱۳۹۴

Jean-Marc Gales مدیرعامل شرکت لوتوس به تازگی جزئیات جدیدی درباره آینده کمپانی آشکار کرد. وی در مصاحبه ای با سایت Top Gear بیان کرد:

خودروهای فعلی Exige و Elise حداقل تا چهار سال دیگر جانشینی نخواهند داشت.

او افزود اگر کمپانی مدل بازطراحی شده این خودروها را در دست ساخت بگیرد از بدنه ای با جنس اکسترود آلومینیوم استفاده خواهد کرد زیرا نسبت به فیبرکربن هزینه کمتری داشته و انعطاف پذیرش بیشتر است. Gales همچنین تایید کرد مدل های بازطراحی شده در ایالات متحده نیز به فروش خواهند رسید.

به گفته کمپانی لوتوس Evora 400 در آوریل 2016 وارد بازار امریکا خواهد شد. لوتوس در نظر داشته تنها 400 دستگاه از این اتومبیل را تولید کند و به گفته Gales این مدل برای عرضه در امریکا مناسب است.

Gales در ادامه افزود گیربکس اتوماتیک تقاضای بسیاری در بازار جهانی دارد، به شکلی که بیش از چهل درصد مدل هایی خارج از اروپا به گیربکس اتوماتیک مجهزند. با این حال کمپانی تمرکز بیشتری در این زمینه خواهد داشت زیرا گیربکس اتوماتیک احساس اسپرت بودن را به اتومبیل می دهد.

با این حساب جانشینان لوتوس Exige و Elise تا نزدیک به پایان دهه معرفی و عرضه نخواهند شد. بنابراین طرفداران برای مشاهده نسل جدید این مدل ها بایستی تا 2020 به انتظار بنشینند.

منبع : Motor1

برچسب‌ها : EliseExigeلوتوس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی