پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی

آیا Stefano Domenicali مدیرعامل بعدی لامبورگینی است؟

براساس گزارشاتی از ایتالیا، Stefano Domenicali مدیرعامل سابق تیم Scuderia فراری احتمالا در آینده مدیرعامل شرکت لامبورگینی خواهد شد. Domenicali پس از رو به رو شدن با نتایج ضعیف تیم خود در آوریل 2014 استعفا داد. سپس فراری Marco Mattiacci را جایگزین وی به عنوان مدیرعامل تیم Scuderia نمود. سپس چند ماه بعد آئودی Domenicali […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۴ آذر ۱۳۹۴

براساس گزارشاتی از ایتالیا، Stefano Domenicali مدیرعامل سابق تیم Scuderia فراری احتمالا در آینده مدیرعامل شرکت لامبورگینی خواهد شد.

Domenicali پس از رو به رو شدن با نتایج ضعیف تیم خود در آوریل 2014 استعفا داد. سپس فراری Marco Mattiacci را جایگزین وی به عنوان مدیرعامل تیم Scuderia نمود.

سپس چند ماه بعد آئودی Domenicali را به عنوان یکی از مدیران شرکت خود استخدام کرد. پیش از آن انتظار می رفت Domenicali رهبری تیم Formula 1 فولکس واگن را برعهده گیرد اما چنین نشد.

حال به گزارش Gazzetta Dello Sport رسانه ایتالیایی، Domenicali می تواند باری دیگر با انتخاب به عنوان مدیرعامل شرکت لامبورگینی به موفقیتی بزرگ دست یابد. در حال حاضر اطلاعات رسمی وجود نداشته اما گزارشات می گویند بزودی بیانیه ای از سوی Sant’Agata Bolognese منتشر می گردد.

Stephan Winkelmann در ژانویه 2005 سمت مدیرعاملی لامبورگینی را بدست آورد و پس از خروجش قطعا سمت بالای دیگر در همان شرکت های گروه فولکس واگن بدست خواهد آورد.

با این حساب برای کسب اطلاعاتی دقیق باید تا هفته های آینده و یا شاید سال آینده منتظر ماند تا همه چیز به خوبی روشن شده و سرنوشت Domenicali نیز مشخص شود.

اما از آنجایی که رسانه ایتالیایی Gazzetta Dello Sport این گزارش را منتشر کرد، بایستی تا حد بسیاری حقیقت داشته باشد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی