پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کادیلاک

کادیلاک: ELR یک ناامیدی بزرگ بود

مدیر ارشد بازاریابی کادیلاک در گذشته از طرفداران مدل ELR بود اما در مصاحبه اخیر خود آن را یک ناامیدی بزرگ دانست. Uwe Ellinghaus در گفتگو با Automobile بیان کرد که شرکت می خواهد ELR همچنان در اولویت ها نباشد. او بیان نمود ELR نمونه ای اسپرت بوده که شرکت با ساختش به دیوار برخورد کرده […]

javankhodro
جمعه - ۲۷ آذر ۱۳۹۴

مدیر ارشد بازاریابی کادیلاک در گذشته از طرفداران مدل ELR بود اما در مصاحبه اخیر خود آن را یک ناامیدی بزرگ دانست. Uwe Ellinghaus در گفتگو با Automobile بیان کرد که شرکت می خواهد ELR همچنان در اولویت ها نباشد.

او بیان نمود ELR نمونه ای اسپرت بوده که شرکت با ساختش به دیوار برخورد کرده است. از نکات منفی این مدل برچسب قیمت بالا و طراحی نامطلوبش بوده که بسیاری از مدل های تولیدی آن به فروش نرفته و سودی بسیاری نصیب کمپانی نکرده است.

Uwe Ellinghaus افزود که یک نام تجاری جدید باید رویکردی محافظه کارانه داشته و شامل انتقال قدرت پلاگین هیبریدی باشد. Uwe Ellinghaus تایید نمود سال آینده CT6 پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد که با محیط سازگارست و رقیبی برای مدل هایی در این زمینه خواهد بود.

به تازگی کادیلاک باتری لیتیوم یونی قوی تر و بزرگتری برای ELR در نظر گرفته که 233 اسب بخار قدرت تولید می کند. قیمت این مدل 66هزار دلار بوده که بررسی های دقیق انجام گرفته نشان می دهد کادیلاک بایستی ELR را با تخفیف 10 هزار دلاری رو به رو کند.

با این حساب کادیلاک باید به فکر جانشینی مناسب برای ELR باشد تا نظر مشتریان را جذب کرده و موفقیت این برند را تضمین نماید.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : ELRکادیلاک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی