پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آشنایی با دژ مستحکم و مجلل کادیلاک

مجلل کلمه ای جدانشدنی از محصولات کادیلاک خصوصا اسکالید است حالا با اقداماتی هم که شرکت AddArmor انجام داده این شاسی بلند فول سایز را تبدیل به قلعه ای مستحکم و متحرک کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو کادیلاک اسکالید به‌ خودی‌ خود خودرویی بسیار لوکس برای اقشار سطح بالای جامعه محسوب می‌شود […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱ خرداد ۱۴۰۱

مجلل کلمه ای جدانشدنی از محصولات کادیلاک خصوصا اسکالید است حالا با اقداماتی هم که شرکت AddArmor انجام داده این شاسی بلند فول سایز را تبدیل به قلعه ای مستحکم و متحرک کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کادیلاک اسکالید به‌ خودی‌ خود خودرویی بسیار لوکس برای اقشار سطح بالای جامعه محسوب می‌شود اما حالا شرکت AddArmor، این شاسی‌بلند آمریکایی را به یک خودروی ضدگلوله با درجه حفاظت B6 تبدیل کرده است که به لطف تغییرات گسترده، امنیتی در حد بانک و تجمل فراوانی را ارائه می‌کند. این خودرو به یک پکیج حفاظت کامل مجهز شده که شامل محافظت سبک‌وزن بالستیک سطح B6 برای تمام پانل‌های داخلی به همراه شیشه‌های B6 ضدگلوله در تمام پنجره‌ها می‌شود.

این خودرو از بیرون به‌جز شیشه‌های کاملاً دودی، ارتفاع کمتر از زمین و چراغ‌های اضافی روی جلوپنجره تفاوت دیگری با اسکالید معمولی ندارد. این کادیلاک ضدگلوله به سیستم آژیر P1 مجهز شده تا راننده بتواند راه را باز کند درحالی‌که لاستیک‌های پنچررو هم در هر شرایطی امکان حرکت خودرو را فراهم می‌کنند. به لطف این ویژگی‌ها، سرنشینان اسکالید AddArmor از لایه محافظتی بسیار مستحکمی در برابر آدم‌رباها و سوءقصد کنندگان برخوردار خواهند بود.

اما علاوه بر حفاظت بالستیک که تمرکز اصلی AddArmor در ساخت این اسکالید بوده است، این شرکت داخل خودرو را هم ارتقاء داده است تا تجربه مجلل‌تری را ارائه کند. در اینجا، قسمت سرنشینان کاملاً از قسمت راننده جدا است و دو صندلی خلبانی با گرم‌کن، تهویه و ماساژور در آن تعبیه شده است. علاوه بر این، در این قسمت دو صندلی تاشوی اضافی هم وجود دارد.

کل کابین خودرو با چرم با کیفیت به همراه تزئینات چوبی و آستر سقف جیر آلکانترا پوشیده شده است. تکنولوژی‌های این اسکالید هم شامل مواردی مثل تلویزیون هوشمند سامسونگ که روی پارتیشن میانی نصب شده، سیستم صوتی سطح بالای سونی و تبلت‌هایی برای ویژگی‌های اطلعاتی-سرگرمی می‌شود. علاوه بر این، سرنشینان از میزهای تاشو، سایه‌بان پنجره‌ها برای حفظ بیشتر حریم خصوصی، سانروف و کنترل تهویه دو منطقه‌ای هم بهره‌مند خواهند شد.

در این اسکالید اما فضای زیادی برای بار یا چمدان وجود ندارد زیرا صندوق بار خودرو به دلیل اضافه شدن که درب زرهی اضافی، بسیار کوچک شده است.

انتهای پیام/ منبع: چرخان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی