پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Urus

لامبورگینی به Urus هیبریدی فکر می کند

لامبورگینی مایل نیست مدل هیبریدی نمونه تولیدی نخستین شاسی بلند آینده خود Urus را رد کند. اگرچه Stephan Winkelmann اخیرا اظهار داشت که Urus باید براساس استراتژی شرکت یک موتور داشته باشد اما گزارشات جدید چیز دیگری می گویند. به تازگی یکی از مقامات لامبورگینی در گفتگو با Autocar بیان کرد در کنار موتور توربو دوقلوی 4.0 لیتری 8 […]

javankhodro
شنبه - ۲۸ آذر ۱۳۹۴

لامبورگینی مایل نیست مدل هیبریدی نمونه تولیدی نخستین شاسی بلند آینده خود Urus را رد کند. اگرچه Stephan Winkelmann اخیرا اظهار داشت که Urus باید براساس استراتژی شرکت یک موتور داشته باشد اما گزارشات جدید چیز دیگری می گویند.

به تازگی یکی از مقامات لامبورگینی در گفتگو با Autocar بیان کرد در کنار موتور توربو دوقلوی 4.0 لیتری 8 سیلندر، Urus می تواند یک سیستم پلاگین هیبریدی نیز داشته باشد.

متاسفانه لامبورگینی در حال حاضر به مدل هیبریدی Urus چراغ سبزی نشان نداده زیرا این موضوع موجب افزوده شدن وزن به خودرو می شود. Maurizio Reggiani مدیر بخش تحقیقات و توسعه لامبورگینی می گوید افزودن شدن 200 کیلوگرمی به وزن کلی بر ساختار خودرو اثر می گذارد. برای جبران این موضوع بایستی از فیبرکربن، منزنیم و تیتانیوم در ساخت اتومبیل استفاده شود که این امر موجب افزایش قیمت می شود. Winkelmann می گوید مدل هیبریدی هزینه ای 1.5 میلیون دلاری در پی دارد.

Winkelmann  می گوید خودروی هیبریدی با عملکرد بالا پس از چند سال محبوبیت خود را از دست می دهد. به این معنا که Urus هیبریدی برای 7 تا 8 سال می تواند مورد توجه قرار گیرد.

در حال حاضر تصمیم لامبورگینی درباره Urus هیبریدی نهایی نداشته و باید منتظر تصمیم نهایی کمپانی درباره این مدل بود.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : Urusلامبورگینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی