پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک_طرح زوج و فرد

توقف فروش طرح ترافیک به علت آلودگی

با توجه به اینکه آلودگی هوای تهران به حد خطرناکی رسیده است مدارس تعطیل شد، اورژانس در حالت آماده باش قرار گرفت و توقف فروش طرح ترافیک برای چند روز انجام شد. مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران از تشکیل جلسه کمیته هماهنگی مواقع اضطرارآلودگی هوای تهران خبر داد و گفت: با توجه به تداوم آلودگی […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۸ آذر ۱۳۹۴

با توجه به اینکه آلودگی هوای تهران به حد خطرناکی رسیده است مدارس تعطیل شد، اورژانس در حالت آماده باش قرار گرفت و توقف فروش طرح ترافیک برای چند روز انجام شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران از تشکیل جلسه کمیته هماهنگی مواقع اضطرارآلودگی هوای تهران خبر داد و گفت: با توجه به تداوم آلودگی هوای استان تهران در هفته جاری، در این جلسه نظرات دستگاه‌های ذی‌ربط مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی به تصویب اعضا رسید.

مهدوی‌شاهرودی تاکید کرد: با توجه به تداوم آلودگی در هفته جاری و امکان تخلیه آلاینده‌ها از شهر تهران به جهت پایداری هوا، مقرر شد روز یک شنبه تمامی مدارس تمامی مقاطع تهران تعطیل شوند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که زنگ ورزش مدارس در تمامی مقاطع در این دو روز تعطیل شود. همچنین انجام ورزش‌های همگانی در فضاهای سبز و پارک‌ها فعلا متوقف شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران تاکید کرد: کارخانه‌های شن و ماسه در این دو روز تعطیل خواهند بود و محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر تهران اعمال خواهد شد که پلیس راهور این محدودیت‌ها را به اطلاع شهروندان می‌رساند.

شاهرودی تاکیدکرد: فروش مجوز طرح ترافیک روزانه فعلا متوقف خواهد شد و به اورژانس و دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید شده است که آمادگی لازم را برای رسیدگی به امور مربوط به خود داشته باشند. همچنین به مردم توصیه شده است که در این دو روز حداقل عبور و مرور در سطح شهر تهران را داشته باشند و تنها در موارد ضروری در سطح شهر تردد کنند.

منبع: ایسنا

واردات موتورسیکلت برقی با مشکل مواجه شد.

آماده باش اورژانس برای شرایط اضطراری آلودگی هوا

تعطیلی کلیه مدارس تهران ، ری و اسلامشهر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی