پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معلولیت، محدودیت نیست / آفرودری فقط برای معلولان!

نباید از انصاف دور باشیم منکر این شویم اکثر قریب به اتفاق تفریحات بیشتر برای افراد توانمند است و برای معلولان فکر زیادی نمی شود دقیقا همین جا است که Outrider USA Coyote با یک چهارچرخ برقی وارد عمل می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که عمدتاً توسط […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱ تیر ۱۴۰۱

نباید از انصاف دور باشیم منکر این شویم اکثر قریب به اتفاق تفریحات بیشتر برای افراد توانمند است و برای معلولان فکر زیادی نمی شود دقیقا همین جا است که Outrider USA Coyote با یک چهارچرخ برقی وارد عمل می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که عمدتاً توسط افراد توانمند ساخته شده و برای آنهایی که دارای معلولیت هستند، فکر زیادی نمی‌شود. اینجاست که Outrider USA Coyote با یک چهارچرخ برقی عجیب وارد می‌شود.

این خودرو به‌عنوان وسیله نقلیه‌ای ساخته شده که هم معلولان و هم موتورسواران می‌توانند از آن لذت ببرند. این محصول سبک‌ترین 4WD جهان نامیده شده و بسته به اینکه چطور آن را سفارشی‌سازی می‌کنید بین 70 تا 113 کیلوگرم وزن خواهد داشت.

به عنوان یک وسیله نقلیه‌ برقی بسیار ساکت و آرام است و برای لذت بردن از طبیعت کاملاً آماده شده. کایوت با قابلیت‌های گسترده خود باعث می‌شود افراد معلول این فرصت را داشته باشند که از ماجراجویی در طبیعت لذت ببرند. روشی که قبلاً چندان ممکن نبود.

شرکت Outrider USA چند کایوت را به برخی از معلولین علاقه‌مندان به شکار و ماهیگیری سپرد، تا نشان دهد این وسیله چه تفاوتی می‌تواند ایجاد کند. امکاناتی که کایوت می‌تواند در اختیار این افراد بگذارد، چشم‌گیر و فوق‌العاده است.

این محصول یک ATV کاملاً برقی با قابلیت آفرود است که به گفته شرکت می‌تواند در پشت یک شاسی‌بلند سایز متوسط نیز جای بگیرد. از آنجایی که هر یک از این مدل‌ها به صورت سفارشی ساخته می‌شود قدرت خروجی آنها بین 3000 تا 5000 وات متفاوت است.

فریم این محصول به صورت یکپارچه آلومینیومی است که علاوه بر وزن پایین، استحکام لازم را نیز فراهم می‌کند. یک باتری لیتیوم 1512 وات ساعتی نیز برای پیمودن 40 تا 60 کیلومتر با یک بار شارژ کفایت می‌کند. البته مشتریان می‌توانند حداکثر 6 عدد از این باتری‌ها را برای رسیدن به برد پیمایشی 225 کیلومتری استفاده کنند.

از جمله آپشن‌های این محصول می‌توان به قفسه بار، چراغ LED، دو پورت USB و یک خروجی برق 12 ولت اشاره کرد. در بهترین حالت می‌توان با کایوت به سرعت 35 کیلومتر برساعت رسید.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی