پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چرا خرید قطعات خودروهای خارجی از فروشگاه اینترنتی؟

اصالت و کیفیت قطعات یدکی یکی از نکاتی است که خریداران را برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی به شک می‌اندازد. خرید قطعات خودروهای خارجی از فروشگاه اینترنتی ما خیالتان را از اصالت و کیفیت محصولات راحت می‌کند. کارشناسان ما آماده‌اند تا به محض درخواست شما، اطلاعات کاملی درباره قطعات یدکی در اختیارتان بگذارند. برای این‌که […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ مرداد ۱۴۰۱

اصالت و کیفیت قطعات یدکی یکی از نکاتی است که خریداران را برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی به شک می‌اندازد. خرید قطعات خودروهای خارجی از فروشگاه اینترنتی ما خیالتان را از اصالت و کیفیت محصولات راحت می‌کند. کارشناسان ما آماده‌اند تا به محض درخواست شما، اطلاعات کاملی درباره قطعات یدکی در اختیارتان بگذارند. برای این‌که خاطرتان را از این هم آسوده‌تر کنیم، باید موارد زیر را درباره خرید قطعات خودروهای خارجی از فروشگاه اینترنتی‌مان خاطرنشان شویم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اصالت و کیفیت قطعات یدکی یکی از نکاتی است که خریداران را برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی به شک می‌اندازد. خرید قطعات خودروهای خارجی از فروشگاه اینترنتی ما خیالتان را از اصالت و کیفیت محصولات راحت می‌کند. کارشناسان ما آماده‌اند تا به محض درخواست شما، اطلاعات کاملی درباره قطعات یدکی در اختیارتان بگذارند. برای این‌که خاطرتان را از این هم آسوده‌تر کنیم، باید موارد زیر را درباره خرید قطعات خودروهای خارجی از فروشگاه اینترنتی‌مان خاطرنشان شویم.

• پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری به گواه مشتریان وفادارمان در سراسر کشور

• استفاده از پلتفرم‌های مجازی پرسرعت و خدمات پرداخت امن

• پردازش سفارش‌ها طوری‌که در سریع‌ترین زمان ممکن آماده ارسال شوند

• کانال‌های ارتباطی مختلف به انتخاب شما و برای راحتی‌تان

• بررسی‌های کیفی و بسته‌بندی مناسب به‌منظور جلوگیری از بروز خسارت در حمل و نقل قطعات یدکی

• قیمت‌های منصفانه و در نظر گرفتن سود منطقی

تأمین کدام نیازمندی‌های شما اولویت کاریمان هستند؟

فرآیند خرید قطعات خودروهای خارجی از فروشگاه اینترنتی ما طوری طراحی شده است که خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. پس از انتخاب محصول از گروه‌های مربوطه، به‌راحتی می‌توانید آن را در سبدتان مشاهده و فرآیند مربوطه را دنبال کنید. ما صرفاً فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی خودروی خارجی نیستیم؛ بلکه پنجره‌ای تعاملی برای درک بهتر نیازمندی‌های واقعی‌تان هستیم. نیازهایی نظیر موارد زیر:

• احترام به خواست و انتخاب مشتری و محفوظ بودن حق استرداد محصول طبق قوانین مشخص فروشگاه اینترنتی

خرید لوازم یدکی خودرو خارجی با چند کلیک ساده و در واقع، احترام به وقت ارزشمند مشتریان

• دانستن مشخصات فنی قطعات یدکی خودروی خارجی با توجه به برند و نوع محصولات به‌صورت کامل

• روش‌های پرداخت متنوع اعم از درگاه بانکی داخل فروشگاه یا جابجایی وجه با توجه به شرایط مشتریان

• اعتمادآفرینی با عرضه محصولات فابریک و نمادهای برتر در راستای ارزش‌آفرینی برای مشتریان

• ارتباط سازنده با مشتریان و دریافت نظرات، انتقادات و درخواست‌های آنان

چه خدماتی را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ما دریافت کنید؟

تأمین شرایط مطمئن خرید قطعات خودروی خارجی فابریک تخصص ما است. تجربه کار کردن مستقیم با تأمین‌کنندگان عمده قطعات یدکی، تعمیرکاران و نمایندگی‌ها در کنار مصرف‌کنندگان نهایی کالاها یا همان صاحبان خودروهای خارجی در سراسر کشور، فروشگاه اینترنتی ما را جزء اولین عرضه‌کنندگان محصولات مذکور در کشور تبدیل کرده است. در فروشگاه اینترنتی ما می‌توانید با اطمینان تمامی انتظاراتی را که از زنجیره تأمین قطعات یدکی خودروهای خارجی دارید، برآورده کنید. خدمات خرید قطعات خودروهای خارجی با تفکیکی مناسب و شرح کافی محصولات، به‌طور 24 ساعته از طریق فروشگاه اینترنتی در اختیارتان قرار دارد. می‌توانید از پکیج سرویس خودرو نیز در کنار سایر خدمات استفاده کنید.

محصولات قطعات یدکی خودروهای خارجی فروشگاه ما کدامند؟

در فروشگاه اینترنتی ما، خرید قطعات خودروهای خارجی در گروه محصولات زیر عرضه شده‌اند.

• فیلتر خودرو اعم از فیلترهای روغن، هوا، کابین، بنزین و گیربکس برای برندهای مختلف خودروهای خارجی

• مایعات خودرو اعم از روغن موتور، گیربکس و ترمز و ضدیخ

• متعلقات ترمز خودرو اعم از لنت جلو و عقب و دیسک

• شمع خودرو

خرید قطعات خودروهای خارجی فوق تماماً با کیفیت و اصالت تضمین شده و با بسته‌بندی فابریک کارخانه صورت می‌گیرد. ما تحویل قطعات یدکی خریداری شده را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

در حال حاضر، خرید قطعات کدام خودروهای خارجی از طریق فروشگاه اینترنتی امکان‌پذیر است؟

ما به دنبال گسترش خدمات و محصولاتمان هستیم. اما در حال حاضر، خرید قطعات خودروهای خارجی بنز، بی‌ام‌و، تویوتا، کیا و هیوندای از طریق فروشگاه اینترنتی امکان‌پذیر است. برای این‌که بتوانیم محصولات جدیدی را به فروشگاهمان بیفزاییم، باید از وضعیت عرضه و کیفیت خدمات شرکت‌های تأمین‌کننده قطعات یدکی خودروهای خارجی مطمئن شویم تا محصولاتی باکیفیت و دارای استانداردهای لازم را به مشتریان محترم عرضه کنیم. با توجه به توقف تولید برخی خودروها، ارائه قطعات یدکی در فروشگاه ما به شرط عرضه به‌وسیله تأمین‌کنندگان، همچنان ادامه خواهد داشت.

خرید قطعات خودروهای خارجی به‌صورت اینترنتی چه مزایایی دارد؟

اینترنت می‌تواند چاقویی دولبه باشد. اما استفاده صحیح از خدمات و محصولات ارائه شده در فروشگاه‌های اینترنتی مطمئن، قطعاً مزایایی دارد که به گشتن و یافتن فروشگاهی مطمئن می‌ارزد. خرید قطعات خودروهای خارجی از فروشگاه اینترنتی ما مزایای زیر را برایتان در بر دارد.

• صرفه‌جویی در وقت: دسترسی به قطعات یدکی متنوع و انتخاب آگاهانه با توجه به مشخصات فنی آن‌ها قطعاً خیلی بهتر و لذت‌بخش‌تر از مراجعه فیزیکی، درگیر شدن در ترافیک و به جان خریدن رنج سفر است.

• تنوع محصولات: یکی از مزایای خرید قطعات خودروهای خارجی از فروشگاه اینترنتی ما دسترسی به محصولات مختلف، مقایسه آن‌ها و اطلاع از مشخصات فنی قطعات یدکی است.

• قیمت منطقی: همواره تلاش کرده‌ایم که با توجه به کیفیت محصولات، قطعات یدکی را به قیمت‌هایی منصفانه عرضه کنیم؛ چراکه رضایتمندی و وفاداری مشتریان بیش از هر چیزی برایمان اهمیت دارد.

• پاسخگویی: کارشناسان فروشگاه اینترنتی آماده‌اند تا اطلاعات لازم را درباره خرید قطعات خودروهای خارجی در اختیارتان قرار دهند. چنین امکانی توسط فروشگاه اینترنتی متعهد و پاسخگوی ما، برازنده شماست.

کلام آخر

با انتخاب فروشگاه اینترنتی بافیلتر، خرید قطعات خودروهای خارجی را به‌سهولت و با کیفیتی بی‌نظیر انجام دهید. همکاران ما متعهد هستند که حق با مشتریان گرامی است. عرضه قطعات یدکی فابریک با بسته‌بندی کارخانه در کنار پردازش سریع خریدها و درخواست‌های مشتریان، فروشگاه اینترنتی ما را جزء اولین فروشگاه‌های عرضه قطعات یدکی خودروهای خارجی تبدیل کرده است. ارائه خدمات متنوع از جمله پکیج سرویس خودرو در کنار تعهد به رضایت مشتریان، خرید قطعات خودروهای خارجی را به تجربه‌ای مطلوب برایتان تبدیل می‌کند. بارها توسط مشتریان محک خورده‌ایم و مفتخریم که رضایتمندی بسیاری از مشتریان را فراهم کرده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها : رپرتاژ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی