پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاماری ایما

دومين خودرو از برند لاماري، كراس اوور سگمنت B خواهد بود

مدیرعامل آرین پارس موتور از معرفی یک محصول کراس اوور در رده ابعادی B خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته تا سه‌ماهه دوم سال آینده در بازار عرضه خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  محمد رضا سیفی مدیرعامل آرین پارس موتور در نشست خبری امروز از معرفی و عرضه یک […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

مدیرعامل آرین پارس موتور از معرفی یک محصول کراس اوور در رده ابعادی B خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته تا سه‌ماهه دوم سال آینده در بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

محمد رضا سیفی مدیرعامل آرین پارس موتور در نشست خبری امروز از معرفی و عرضه یک مدل مجهزتر خودرو لاماری با امکاناتی به مراتب بیشتر در آینده نزدیک خبر داد.

وی بیان کرد: ما شهریور ماه فروش اولین کامیون کشنده خود را آغاز می‌کنیم و رسما به جرگه تولیدکنندگان کشنده های سنگین وارد می‌شویم.

مدیرعامل آرین پارس موتور در همین راستا خبر معرفی 3 محصول در رده کلاس بدنه کامیون های میانی تا پایان سال جاری را اعلام کرد.

به گفته، سیفی برنامه شرکت در ابتدا بر این بوده تا در سال جاری به عنوان سال اول، بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دستگاه از خودرو لاماری ایما را در بازار عرضه کند.

این مقام مسئول شرکت آرین پارس موتور ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که در بازار افتاد و استقبالی که از این خودرو صورت گرفت، برنامه‌ریزی به ۵هزار دستگاه تغییر یافت و امیدواریم تا پایان سال آن را محقق سازیم و به جد امیدوارم در نمایشگاه خودرو تهران از محصول جدید لاماری رونمایی کنیم.

سیفی در خصوص جزئیات معرفی دومین محصول این شرکت خبر داد: این محصول یک کراس‌اوور در رده ابعادی B است که سعی شده محصولی اقتصادی باشد.

وی افزود محصول مد نظر که از نظر ابعادی، کوچکتر از لاماری ایما بوده و قرار است در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ رونمایی شود، طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته تا سه‌ماهه دوم سال آینده در بازار عرضه خواهد شد.

مدیرعامل آرین پارس موتور افزود: معتقدم هنوز در بازار خودرو کشورمان کشش و تمایل به سمت خودروهای سدان وجود دارد، علی‌الخصوص سدان D-کلاس نسبتا بزرگ که جای خالی اش در بازار خودرو کشورمان محسوس است اما فعلا به گزینه ای نرسیده‌ایم.

وی با ذکر این مباحث ابراز امیدواری کرد سال آینده یک محصول پلاگین-هایبرید نیز توسط آرین پارس موتور ارائه گردد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی