پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تفاهم امداد خودرو ایران و بانک آینده برای تلفیق خدمات خودرویی و بانکی

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت امدادخودروایران و بانک آینده با هدف «ارایه تسهیلات اشتراک طلایی اعتباری به دارندگان کارت طلایی» و با محوریت همکاری مالی و خدمات خودرویی میان دو مجموعه فصل جدیدی در ارایه خدمات خودرویی و بانکی کشور محسوب می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در نشست مدیران عامل امدادخودروایران و بانک آینده، […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت امدادخودروایران و بانک آینده با هدف «ارایه تسهیلات اشتراک طلایی اعتباری به دارندگان کارت طلایی» و با محوریت همکاری مالی و خدمات خودرویی میان دو مجموعه فصل جدیدی در ارایه خدمات خودرویی و بانکی کشور محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در نشست مدیران عامل امدادخودروایران و بانک آینده، تفاهم نامه همکاری با موضوع توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه ارایه خدمات خودرویی و بانک‌داری نوین میان دو مجموعه امضا شد و برای نخستین بار مشتریان یک بانک امکان دریافت خدمات خودرویی مورد نیاز خود را تنها از طریق گشایش یک حساب پیدا می‌کنند.

سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودروایران در مراسم امضای این تفاهم نامه، با معرفی خدمات متنوع اشتراک طلایی و خدمات عمومی امدادی به تمامی دارندگان خودرو در سراسر کشور، از خدمات ویژه قابل ارایه به دارندگان کارت آینده به صورت تسهیلات اعتباری و تخفیفات خاص خبر داد.

میرحسینی با اشاره به امکان ارایه خدمات اختصاصی به اعضای باشگاه مشتریان و ارایه خدمات خودرویی با استفاده از زیرساخت‌های ایجاد شده و امکان استفاده مشتریان امدادخودروایران از پایانه فروش بانک آینده در سراسر کشور، بر همکاری مشترک این دو مجموعه در راستای ارایه خدمات مطلوب و ویژه به مشتریان تاکید کرد.

مدیرعامل امدادخودروایران با معرفی خدمات شرکت و امکان پاسخ‌گویی ۴۰هزار تماس امدادی در روز، توسط مرکزپاسخگویی هوشمند ایران خودرو و با اشاره به امکانات و تجهیزات به کار رفته در ۱۳۰۰ ناوگان امدادی در سراسر کشور و فعالیت ۱۰ دفترمنطقه‌ای در کلان‌شهرها به منظور بررسی دقیق فرآیند امدادرسانی در شهرها و مناطق مختلف کشور، از آمادگی کامل این شرکت برای ارایه خدمات امدادی در محل مورد نظر اعضا و مشتریان بانک آینده خبر داد.

براساس تفاهم صورت گرفته، تمامی اعضای طلایی و پلاتینیوم کلوپ بانک آینده امکان استفاده از خدمات ویژه اشتراک طلایی امدادخودروایران را در سراسر ایران خواهند داشت و در مقابل دارندگان اشتراک طلایی امدادخودرو ایران نیز از مزایای عضویت در باشگاه «ایران کارت» بانک آینده برخوردار خواهند شد.

به گفته میرحسینی تلفیق خدمات بانکی و خودرویی که در این سطح گسترده در کشور انجام گرفته و رفع موانع فنی و اقتصادی حاصل از این طرح بزرگ، مسیر تازه‌ای را پیش روی بخش خدمات و اقتصاد کشور در تمام سطوح گشوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی