پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تجربه رانندگی با دایون Y5 در نمایشگاه خودرو مشهد

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا شرایطی را فراهم کرد تا علاقه مندان بتوانند تجربه رانندگی با شاسی بلند دایون Y۵ را در نمایشگاه خودرو مشهد به دست آورند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علاقه مندان می توانند جهت تست این خودرو به غرفه این شرکت مراجعه کنند. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۲ لیتری […]

سبحان قالیباف
جمعه - ۱۱ شهریور ۱۴۰۱

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا شرایطی را فراهم کرد تا علاقه مندان بتوانند تجربه رانندگی با شاسی بلند دایون Y۵ را در نمایشگاه خودرو مشهد به دست آورند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علاقه مندان می توانند جهت تست این خودرو به غرفه این شرکت مراجعه کنند.

این خودرو با موتور چهار سیلندر ۲ لیتری ۴K۲۱ میتسوبیشی مجهز به توربو شارژر و با قدرت ۲۰۲ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر تولید می شود. همچنین سازنده برای این خودرو از یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک استفاده کرده است.

سیستم Keyless، کروز کنترل، دوربین دید عقب، قفل دیفرانسیل مکانیکی اتوماتیک، تهویه مطبوع دیجیتالی، صندلی راننده برقی با قابلیت تنظیم در ۶ جهت و چند آپشن دیگر بخشی از امکانات ارائه شده در این خودرو هستند.

یادآور می شود که بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در روزهای ۹ تا ۱۲ شهریورماه جاری و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب پذیرای علاقممندان و بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه های شهر مقدس مشهد خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی