پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو شمال کشور

نمایشگاه خودرو شمال کشور(استان مازندران) در روزهای 22 تا 25 شهریورماه جاری پذیرای گروه خودروسازی سایپا به منظور معرفی خدمات و خودروهای جدید این گروه خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازی سایپا با رزرو یک سالن اختصاصی در نمایشگاه خودرو مازندران، تصمیم دارد با شرکتهای خودروسازی و قطعه سازی تابعه خود […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

نمایشگاه خودرو شمال کشور(استان مازندران) در روزهای 22 تا 25 شهریورماه جاری پذیرای گروه خودروسازی سایپا به منظور معرفی خدمات و خودروهای جدید این گروه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروسازی سایپا با رزرو یک سالن اختصاصی در نمایشگاه خودرو مازندران، تصمیم دارد با شرکتهای خودروسازی و قطعه سازی تابعه خود در این خطه سرسبز کشور عرض اندام کند.

وجود سایپا خزر در استان مازندران و تولید قطعات مورد نیاز گروه خودروسازی سایپا در این استان، نقش و اهمیت این استان شمالی را برای صنعت خودروسازی کشور نشان می دهد.

این گزارش می افزاید که دو خودرو سهند و اطلس از جدیدترین محصولات گروه خودروسازی سایپا است و حدس و گمان هایی برای معرفی این خودروها در نمایشگاه خودرو مازندران زده می شود.

براساس اخبار بدست آمده از مسئولان برگزاری نمایشگاه خودرو شمال کشور، با توجه به تبدیل استان مازندران به یکی از قطب های صنعت خودروسازی و قطعه سازی ایران، شاهد استقبال و حضور معنادار خودروسازان داخلی و خارجی در این نمایشگاه هستیم.

نمایشگاه خودرو مازندران، پنجمین نمایشگاه خودرو در سال ۱۴۰۱ است که از شرکت های خودروسازی و قطعه سازی کشور پذیرایی خواهد کرد.

نمایشگاه خودرو شمال کشور(Mazandaran Auto Show 2022) در 22 تا 25 شهریورماه جاری از ساعت 16 تا 22 پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان صنعت خودرو و قطعه سازی کشور خواهد بود.

یادآور می شود که قائمشهر، جنب پل تلار، محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران نیز مکان برگزاری نمایشگاه خودرو شمال کشور اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی