پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی_لوگو

لامبورگینی به جنگ لافراری می رود.

بر اساس گزارش‌ها لامبورگینی در حال کار بر روی یک سوپر اسپرت هیبرید است تا در مقابل لافراری حرفی برای گفتن داشته باشد. لافراری سوپراسپرت هیبرید فراری است که از یک موتور 6.3 لیتری و موتور برقی نیرو می گیرد و حداکثر سرعتی حدود 350 کیلومتر در ساعت دارد. کمپانی لامبورگینی اعلام کرده که در […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱۲ دی ۱۳۹۴

بر اساس گزارش‌ها لامبورگینی در حال کار بر روی یک سوپر اسپرت هیبرید است تا در مقابل لافراری حرفی برای گفتن داشته باشد.

لافراری سوپراسپرت هیبرید فراری است که از یک موتور 6.3 لیتری و موتور برقی نیرو می گیرد و حداکثر سرعتی حدود 350 کیلومتر در ساعت دارد.

la_ferrari_لافراری

کمپانی لامبورگینی اعلام کرده که در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک سوپرخودروی کم‌حجم برای رقابت با خودروی لافراری است. در گفتگوی تازه‌ با استفان وینکلمن (Stephan Winkelmann) مدیرعامل کنونی لامبورگینی که البته در آینده‌ی نزدیک از این کمپانی جدا خواهد شد درباره‌ی هایبرخودروی آینده‌ی لامبورگینی و شایعات داغ پیرامون آن پرسش شد. وینکلمن درباره‌ی اینکه آیا این سوپرخودرو در صدمین سالروز فروچیو لامبورگینی (Ferruccio Lamborghini) معرفی می‌شود و همچنین درباره‌ی اینکه آیا پلتفرم این خودرو کاملا نوین و بی‌همتا خواهد بود، گفت:

“البته‌ که این خودرو بی‌همتا نیست. چون پیش از این و هر بیست خودروی لامبورگینی ما همواره از پلتفرم‌های موجود پیش از خودروی جدید استفاده می‌کنیم. اما در زمینه‌ی طراحی، عملکرد و همچنین از دیدگاه نوآوری و تازگی این خودرو یک خودروی کاملا متفاومت و جدید خواهد بود.”

وی همچنین درباره‌ی شفاف‌سازی در زمینه‌ی پلتفرم خودرو گفت: «معمولا ما برای ساخت خودروهای ساخت محدودمان از پلتفرم آونتادور به عنوان پایه استفاده می‌کنیم.»

بر پایه‌ی شایعاتی که پیش از این هم درباره‌ی خودروی جدید درز کرده است گفته می‌شود که این سوپرخودروی خودران بر پایه‌ی پلتفرم آونتادور LP750-4 با توان بیش از ۸۰۰ اسب بخار خواهد بود و از نظر کیفیت عملکرد از همه‌ی لامبورگینی‌های پیش از خود بهتر و کارامدتر خواهد بود. بر پایه‌ی پیش‌بینی‌ها قیمت این خودرو یک عدد هفت‌ رقمی خواهد بود. بر اساس گفته‌های قبلی وینکلمن این خودرو از نوع توروبوشارژی و یا هیبریدی نخواهد بود. وی در نوامبر امسال گفته بود: «باید بگوییم که امروزه برای خودروهای اسپورت هیچ نوع پیشرانه‌ای بهتر از پیشرانه‌ با هوارسانی طبیعی وجود ندارد.»

منبع:زومیت

کونیگ زگ وان ، رکورد شکن تاریخی

بوگاتی جدید همه را متحیر کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی