پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ندای وظیفه / معرفی رم (heavy-duty) مدل 2023

شرکت رم به تازگی از نسخه جدید رم 2500 هوی دیوتی مدل 2023 پرده برداری کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در میان نسخه­‌های گوناگون از سری هوی دیوتی (heavy-duty) محصولات رم، تریم Power Wagon به علت چهره متفاوت، ظرفیت حمل بار و قابلیت انتخاب پیشرانه درون‌­سوز، محبوبیت فراوانی دارد. به همین دلیل، […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۲ مهر ۱۴۰۱

شرکت رم به تازگی از نسخه جدید رم 2500 هوی دیوتی مدل 2023 پرده برداری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در میان نسخه­‌های گوناگون از سری هوی دیوتی (heavy-duty) محصولات رم، تریم Power Wagon به علت چهره متفاوت، ظرفیت حمل بار و قابلیت انتخاب پیشرانه درون‌­سوز، محبوبیت فراوانی دارد. به همین دلیل، رم تصمیم گرفته رم 2500 هوی دیوتی را با یک تریم جدید به نام Rebel هم عرضه کند.

تریم Rebel در بین Laramie و Power Wagon قرار گرفته و از خصوصیات ظاهری مشترک با Power Wagon بهره­‌مند شده است، ولی در زیر کاپوت با وضعیت متفاوتی روبرو هستیم، چراکه این تریم را می‌­توان با پیشرانه 6.7 لیتری توربوشارژ I6 کامینز با 370 اسب‌­بخار قدرت و 1152 نیوتن‌متر گشتاور و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک سفارش داد.

البته پیشرانه 6.4 لیتری Hemi V8 با 410 اسب­‌بخار قدرت و 582 نیوتن‌متر گشتاور و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به صورت استاندارد پیشنهاد شده است. در صورت تمایل مشتری، این نسخه به وینچ با ظرفیت 5.5 تن مجهز می­‌شود.

براساس اعلام رم، سیستم تعلیق پنج اتصالی (تعلیق عقب بادی سفارشی)، دیفرانسیل لغزش محدود و قفل دیفرانسیل برقی در محور عقب، قطعات حفاظتی زیر بدنه و رینگ‌های 20 اینچی با تایرهای 33 اینچی آفرود به صورت استاندارد برای 2500 هوی دیوتی Rebel درنظر گرفته شده است.

با ورود به فضای کابین رم 2500 هوی دیوتی Rebel با روکش چرم، دوربین 360 درجه و صفحه پشت آمپر 12 اینچی (سفارشی) مواجه هستیم. سامانه ایمنی Safety شامل کروزکنترل تطبیق‌­پذیر، دستیار حرکت بین خطوط، پایش نقاط کور، هشدار برخورد از جلو و دوربین عقب روی آینه هم به صورت استاندارد موجود است.

مایک کووال مدیرعامل شرکت رم، تریم جدید Rebel را ترکیبی از توانایی بیراهه‌نوردی و کاربردهای روزمره دانسته و به پیشینه رم در ساخت خودروهای قدرتمند اشاره کرده است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی