پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ممنوعیت تردد در جاده

جاده هراز از فردا تا چهارشنبه 27 مهرماه مسدود است

رئیس پلیس راه مازندران از مسدود بودن جاده هراز از فردا یکشنبه تا روز چهارشنبه 27 مهرماه به طور 24 ساعته خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سرهنگ جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: جاده هراز از فردا یکشنبه تا روز چهارشنبه 27 مهر به طور 24 ساعته به دلیل اجرای عملیات […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ مهر ۱۴۰۱

رئیس پلیس راه مازندران از مسدود بودن جاده هراز از فردا یکشنبه تا روز چهارشنبه 27 مهرماه به طور 24 ساعته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سرهنگ جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: جاده هراز از فردا یکشنبه تا روز چهارشنبه 27 مهر به طور 24 ساعته به دلیل اجرای عملیات عمرانی شامل خاکبرداری و ترانشه‌برداری، بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه این جاده روز چهارشنبه تا ساعت 12 بسته خواهد بود افزود: رانندگان می‌توانند در این مدت از جاده‌های کندوان و سوادکوه با سرعت مطمئنه حرکت کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 218824434 و 21824420 با پیش شماره 011 و درگاه الکترونیکی WWW.141.IR و نرم افزار تلفن همراه 141 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان مازندران هستند.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی