پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی

افتتاحیه شو روم آئودی در تهران + تصاویر

پل رومی میزبان لوکس ها پس از یک رونمایی مفصل از ۹ مدل آئودی در برج میلاد تهران، این بار در عصر زمستانی دوشنبه ۱۴ دی ماه، شوروم آئودی واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل رومی، طی مراسمی توسط گروه صنعتی رامک خودرو (به عنوان مرکز فروش و خدمات پس از فروش آئودی در […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۴

پل رومی میزبان لوکس ها

پس از یک رونمایی مفصل از ۹ مدل آئودی در برج میلاد تهران، این بار در عصر زمستانی دوشنبه ۱۴ دی ماه، شوروم آئودی واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل رومی، طی مراسمی توسط گروه صنعتی رامک خودرو (به عنوان مرکز فروش و خدمات پس از فروش آئودی در ایران)، افتتاح شد.

ارباب حلقه‌ها با دستی پر به ایران آمده و فهرست آئودی‌های قابل خریداری در ایران، طیف گسترده‌ای از شاسی بلند و کوپه گرفته تا سدان‌های لوکس را شامل می‌شود. محصولات آئودی قلب هواداران خودروهای آلمانی در ایران و کسانی که به دنبال تمایز و خودروهای خاص هستند را نشانه رفته و در کنار برندهایی نظیر ب ام و، لکسوس و مرسدس بنز، به عنوان یکی از معتبرترین برندهای خودرویی در ایران شناخته می‌شود.

آئودی آئودی

تمام آئودی‌های وارد شده به ایران از پیشرانه ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می‌برند و اکثرا از نوع S.Line (مجهز به کیت اسپرت بدنه) هستند. TT به عنوان داغ‌ترین و جذاب‌ترین محصول آئودی در ایران شناخته می‌شود که در دو نوع کوپه و کابریو ( TTR مدل کابریو و TTS مدل کوپه) به ایران وارد شده. A4 به عنوان کوچک‌ترین سدان آئودی در ایران شناخته می‌شود. A5 نیز در سه فرم اتاق، سدان اسپرت بک، کوپه و کابریو در ایران حضور دارد. A6 فعلا عنوان لوکس‌ترین سدان آئودی در ایران را یدک می‌کشد، اما احتمال می‌رود در صورت تغییر در قوانین ورود خودروهای بالاتر از 2500 سی سی، مدل A7 اسپرت بک نیز به جمع محصولات آئودی در ایران اضافه شود. که در این صورت، به عنوان جدی‌ترین رقیب در مقابل ب ام و سری ۶ گرن کوپه و بنز CLS قد علم خواهد کرد. Q3 و Q5 نیز به عنوان دو شاسی بلند آئودی در ایران شناخته می‌شوند. Q3 در کلاس مینی کراس اوور و Q5 نیز در کلاس کراس اوور جای می‌گیرد. لازم به ذکر است این دو مدل از نوع کواترو یا همان دو دیفرانسیل هستند. (کواترو سامانه دو دیفرانسیل محصولات آئودی است).

آئودی آئودی آئودی آئودی آئودی

بیشتر بخوانید :

مراسم رونمایی رسمی از آئودی در برج میلاد

رامک خودرو آئودی را به ایران آورد

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی