پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رشد ۲۴ درصدی تولید در ۸ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته

معاون اجرایی سایپاشیشه از شکسته شدن رکورد تولید برای سومین بار در آبان ماه ۱۴۰۱ در این شرکت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امیرعباس مهراد گفت: از عوامل تاثیر گذار بر روند افزایش تولید، شناسائی دقیق ضعف ها و گلوگاه های فرآیند تولید، برنامه ریزی دقیق، تعریف پروژه های بهبود، افزایش راندمان […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

معاون اجرایی سایپاشیشه از شکسته شدن رکورد تولید برای سومین بار در آبان ماه ۱۴۰۱ در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امیرعباس مهراد گفت: از عوامل تاثیر گذار بر روند افزایش تولید، شناسائی دقیق ضعف ها و گلوگاه های فرآیند تولید، برنامه ریزی دقیق، تعریف پروژه های بهبود، افزایش راندمان دستگاه ها، کاهش زمان توقفات، کاهش دوره تعمیرات و تامین به موقع مواد اولیه و قطعات یدکی است.

او افزود: در این راستا با تأسی از شعار سال “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” و در سایه دستورات ابلاغی مدیریت رشد گروه و حمایت های مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت سایپاشیشه و تلاش جهادی کارکنان این شرکت، توانستیم رکوردهای قابل توجهی را در زمینه تولید شیشه های ایمنی خودرو در سال 1401 به ثبت برسانیم.

معاون اجرایی سایپاشیشه تصریح کرد: با تولید 29 هزار و 914 ست همگن در آبان ماه برای بار سوم در سال 1401 رکورد جدیدی به ثبت رسیده و این آمار رشد 24 درصدی تولید محصولات نسبت به دوره هشت ماهه مشابه سال قبل و رشد 20 درصدی تولید محصولات نسبت به ماه قبل را نشان می دهد.

او افزود: بدون تردید کسب رکوردها و موفقیت ها نتیجه همدلی و همراهی تمامی ارکان سازمان بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی