پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوج وایپر

نسل جدید دوج وایپر یک احتمال خواهد بود

براساس گزارشات اخیر، نسل جدید دوج وایپر می تواند در کار باشد و کاملا کنسل شده نیست. Sergio Marchionne یکی از اعضای کمپانی شرکت فیات کرایسلر در جریان نمایشگاه دیترویت اعلام نمود، احتمال معرفی نسل جدید دوج وایپر وجود دارد. Marchionne می گوید: وایپر دوست دوست داشتنیست و کار برروی آن نیز چنین حسی دارد. احتمال داشته […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۴

براساس گزارشات اخیر، نسل جدید دوج وایپر می تواند در کار باشد و کاملا کنسل شده نیست. Sergio Marchionne یکی از اعضای کمپانی شرکت فیات کرایسلر در جریان نمایشگاه دیترویت اعلام نمود، احتمال معرفی نسل جدید دوج وایپر وجود دارد.

Marchionne می گوید:

وایپر دوست دوست داشتنیست و کار برروی آن نیز چنین حسی دارد. احتمال داشته که نسل جدید این اتومبیل توسعه پیدا کند اما این که چه زمانی معرفی خواهد شد نامشخص است.

اگر دوج تصمیم به ساخت نسل جدید وایپر بگیرد قطعا آن را روی پلتفرم آلفارومئو گیولیا قرار خواهد داد. شایعات اگر حقیقت را بگویند نسل جدید وایپر می‌تواند به موتور 10 سیلندر تنفس طبیعی مجهز شود که توان بالایی خواهد داشت.

در اخباری مرتبط گفته شده معماری آلفارومئو گیولیا می تواند در مدل جدید خودروهای چلنجر، شارژر و همچنین یک اتومبیل اسپرت کوچکتر از دوج مورد استفاده قرار گیرد.

حال اینکه نسل جدید وایپر چه زمانی معرفی و رونمایی می شود نامشخص است و احتمال داشته تا پایان دهه شاهد نسل جدید خودروی افسانه ای وایپر باشیم.

انتظار می رود در چندین مدل جدید دیگر خودروهای دوج شاهد معماری اتومبیل های مطرح آلفارومئو باشیم و البته نمی توان در این رابطه نظر قطعی داد و بایستی به انتظار نشست.

منبع: Motor1

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی