پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیپ

جیپ و معرفی Cherokee Overland 2016

شرکت جیپ در جریان نمایشگاه New England International Auto Show از Cherokee Overland 2016 رونمایی نمود. این اتومبیل براساس Grand Cherokee Overland دارای ویژگی هایی همچون سپرهای هم رنگ با بدنه و قسمت هایی فلزی در بدنه است. این مدل همچنین دارای چراغ های زنون HID، تریم کرومی، درب عقب برقی و رینگ های 18 اینچی آلومینیومیست. در […]

javankhodro
جمعه - ۲۵ دی ۱۳۹۴

شرکت جیپ در جریان نمایشگاه New England International Auto Show از Cherokee Overland 2016 رونمایی نمود. این اتومبیل براساس Grand Cherokee Overland دارای ویژگی هایی همچون سپرهای هم رنگ با بدنه و قسمت هایی فلزی در بدنه است.

این مدل همچنین دارای چراغ های زنون HID، تریم کرومی، درب عقب برقی و رینگ های 18 اینچی آلومینیومیست. در فضای داخلی جیپ از چرم ناپا، یک داشبورد چرمی و فرمانی با قسمت فوقانی چوب براق استفاده کرد. خودرو همچنین از صندلی های جلو برقی و گرمکن، سیستم صوتی آلپاین، سیستم سرگرمی Uconnect با GPS برخوردارست.

جیپ همچنین از برخی فناوریهای روز همچون برف پاکن حساس به باران، قابلیت شارژ بی سیم گوشی و سیستم کروز کنترل تطبیقی بهره برده است.

با این حساب Cherokee Overland 2016 را باید یک نسخه بروزرسانی شده محدود Grand Cherokee Overland دانست که جیپ تغییرات بسیاری را شامل حال آن نکرده و از طراحی کسل کننده و تکراری برخوردارست.

در زمینه موتور Cherokee Overland 2016 به موتور 3.2 لیتری Pentastar شش سیلندر با خروجی 271 اسب بخاری مجهز است. این مدل در بهار سال جاری به فروش خواهد رسید.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی